کد خبر: ۳۹۰۹۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل گفت: مردم برخلاف ادعاي دولتمردان آثار كاهش قيمت‌ها و كنترل تورم را در زندگي خود به شكل ملموس احساس نمي‌كنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حبيب كوهي پيش از ظهر امروز در نشست فعالان جبهه ايستادگي در اردبيل اظهار كرد: در سه سال گذشته اكثر آمارهاي ارائه شده در حوزه اقتصادي، مهار تورم، كاهش گراني، رونق اقتصادي و ... بيشتر آمارهاي روي كاغذ بوده به طوري كه مردم هيچ يك از اين شاخصه‌ها را در زندگي خود به شكل ملموس احساس نمي‌كنند.

وي با بيان اينكه با روي كار آمدن دولت يازدهم هيچ تغييري در زندگي مردم احساس نشده بلكه ركود عجيبي بر اوضاع اقتصادي كشور و جامعه حكمفرماست، گفت: اگر در نيمه دوم سال دولت براي خروج از اين ركود كاري را انجام ندهد قطعا در انتخابات آثار اين بي‌توجهي و بي‌تفاوتي‌ها را نسبت به معيشت مردم به خوبي مشاهده خواهد كرد.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل گفت: مردم بر خلاف ادعاي دولتمردان يازدهم آثار كاهش قيمت‌ها و كنترل تورم را در زندگي خود به شكل ملموس احساس نمي‌كنند.

كوهي با رد تمامي ادعاها مبني بر كنترل تورم در دولت يازدهم و با اشاره به آمارهاي عجيب و غريبي كه وزير اقتصاد در ماه‌هاي اخير ارائه مي‌كند، گفت: آيا افزايش قيمت شكر، برنج و بسياري از مايحتاج ضروري مردم با اين آمارها قابل انكار است كه قطعا هر شخص منصفي بايد بگويد كه كنترل قيمت مايحتاج ضروري مردم به هيچ‌وجه در اين سال‌ها اتفاق نيفتاده بلكه قيمت‌ها چندين برابر نيز شده است.

وي با بيان اينكه به هيچ‌وجه دولت تدبير و اميد نتوانسته است به وعده 100 روزه خود حتي سه ساله‌اش در حل مشكلات اقتصادي مردم پاسخ دهدٰ، بيان كرد: بعيد به نظر مي‌رسد با اين سياست‌ها و مشاوره‌هاي غلطي كه به رئيس جمهور داده مي‌شود دولت بتواند در ماه‌هاي پاياني خود وضعيت معيشتي مردم را بهبود بخشد و قطعا با نزديك شدن به زمان انتخابات سرگرمي‌هاي دولت بيشتر در باب سياسي خواهد بود كه اين خود مي‌تواند زمينه‌اي را فراهم آورد تا يك افزايش قيمت مهار نشدني و افسارگسيخته‌اي را شاهد باشيم.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل اظهار كرد: به هيچ‌وجه شرايط موجود مطلوب عموم مردم نيست و اكثر نارضايتي‌هايي از وضعيت معيشتي و اقتصادي را به عينه شاهد هستيم كه در اين بين خانواده‌هاي مستضعف و نيازمند كه چشم به يارانه‌ها دوخته‌اند در ماه‌هاي اخير هر روز با اخباري جديد از حذف يارانه‌ها روبه‌رو هستند و نوعي اضطراب و نگراني وضعيت زندگي آنها را تهديد مي‌كند.

كوهي با بيان اينكه در استان اردبيل نيز شاخص‌ها به مراتب هم در سرانه درآمدي و هم توليد ناخالص بسيار بدتر از وضعيت كشوري است، ادامه داد: تا زماني كه به شكل منطقي راهكارها و عقلانيتي در حوزه پيشبرد اهداف در نظر گرفته نشود قطعا نارضايتي‌ها و گله‌مندي‌هاي مردم افزايش مي‌يابد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها