کد خبر: ۳۹۱۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
قاضی‌پور در تشریح سؤال خود از ربیعی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از پرداخت حقوقهای نجومی به مدیران "شستا" خطاب به ربیعی گفت: تا به حال چه برخوردی با این مدیران داشته‌اید؟
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 9 شهریور) پارلمان در سوالی از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بی‌لیاقتی مدیران انتصابی صندوقهای شستا و بازنشستگی گفت: چرا این دو شرکت شستا و بازنشستگی زیان‌ده و متضرر هستند. 

وی با اشاره به اهمیت شرکتهای سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و نقش بین نسلی آنها، از وجود کاستی‌ها و نقایص مدیریتی حاکم بر آن که هر از چندگاهی دامنگیر این شرکت و صاحبان اصلی آن می‌شود، سخن گفت. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس در مورد شرکت آپادانا‌سرام از شرکتهای تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری آتی صبا تصریح کرد: این شرکت وابسته به سازمان بازنشستگی کشوری در حال حاضر با بزرگترین خط تولید کاشی کشور و آسیا زیان‌ده شده که نمونه‌ای دیگر از فعالیتهای اقتصادی مجموعه‌های تحت اشراف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که باید وزیر در این باره توضیح بدهد. 

قاضی‌پور در سوال دیگری از ربیعی در رابطه با حقوقهای نجومی مدیران شرکت شستا بیان کرد: تا به حال چه برخوردی با این مدیران داشته‌اید؟ و چند نفر را به مراجع قضایی معرفی کرده‌اید و چقدر از این اموال بیت‌المال برگردانده‌اید؟ 

وی درباره اهدای کارتهای هدیه پرداختی در سال 91 و 92 گفت: چرا پول این کارتها برنگشته و وامهای بی‌حساب و کتاب پرداخت شده به مدیران صندوق، پس گرفته نمی‌شود؟ 

نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره بیمه کارگران ساختمانی و فرشبافان نیز گفت: به جای اینکه حقوقهای نجومی پرداخت کنید، از تعطیلی بیمه این اقشار جلوگیری می‌کردید. 

قاضی پور با اشاره به بی‌قانونی پتروشیمی امیرکبیر بیان کرد: وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی! چرا محصولات پتروشیمی امیرکبیر خارج از بورس فروخته شد و با آن برخورد نکردید و حتی نگفتید سود آن چقدر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها