کد خبر: ۳۹۱۶۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
سرمربي تيم فوتبال پارس‌جم جنوبي گفت: نمي‌توان ايران را مقابل قطر از پيش برنده دانست.

به گزارش پایگاه 598، مهدي تارتار در مورد ديدار فرداي ايران در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2018 روسيه به خبرنگار تسنيم گفت:‌ هميشه بازي اول دشوار است و ديدار با قطر هميشه براي ايران حساس بوده است. قطري‌ها روي مسائل احساسي زياد مانور مي‌دهند. تيم ملي مقابل قطر از پيش برنده نيست و بازيكنان بايد بسيار هوشمندانه در اين ديدار عمل كنند. اين نكته بسيار مهم است كه گل اول را دريافت نكنيم؛ چراكه قطري‌ها با اتلاف وقت، كار را براي جبران سخت مي‌كنند.

وي افزود: تيم ما از لحاظ بدني و كيفيت بازيكنان از قطر بهتر و نقطه قوت ايران ساختار دفاعي‌ منظمش است. كي‌روش مربي با‌انضباطي است و از زماني كه به فوتبال ايران آمده نظم را به تيم تزريق كرده  است.

سرمربي تيم پارس جم جنوبي در ادامه به شرايط خوب تيمش در چهار هفته ابتدايي اشاره كرد و اظهار داشت: كارم را با تيم خيلي دير شروع كردم، براي همين دغدغه فراواني براي چهار بازي ابتدايي داشتم. خوشبختانه از هفته‌هاي ابتدايي به سلامت گذشتيم و 8 امتياز از چهار بازي بدست آورديم. بطور كلي از عملكرد تيم راضي هستم و در آينده شرايط‌مان بهتر مي‌شود.

تارتار با بيان اين مطلب كه باشگاه انتظار صعود به ليگ برتر را ندارد،‌ تصريح كرد: روزي كه به عنوان سرمربي انتخاب شدم هيچ قولي به مسئولان باشگاه ندادم و آنها نيز انتظار صعود به ليگ برتر را ندارند. سهميه صعود به ليگ برتر تنها دو تيم است و اين موضوع كار ما را بسيار دشوار مي‌كند اما از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنيم.

وي در پايان در مورد ديدار روز جمعه تيمش مقابل فولاد يزد گفت: ديدار با فولاد يزد دشوار است و نبايد اين تيم را دست كم گرفت. اميدوارم بعد از دو تساوي متوالي، در اين ديدار خانگي به پيروزي برسيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها