کد خبر: ۳۹۱۶۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
پليس آمريكا اعلام كرد كه يك زن با ورود به دفتر دني ديويس نماينده مردم ايلينويز در مجلس نمايندگان آمريكا، خود را به آتش كشيد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تارنماي خبري «اي.بي.سي نيوز» ، اين زن كه هويت او هنوز مشخص نشده است، به محض ورود به دفتر نماينده ايلينويز در شهر شيكاگو، خود را با استفاده از يك مايع قابل اشتعال ضد عفوني كننده به آتش كشيد.

دفتر ديويس اعلام كرد كه اين حادثه حوالي ساعت 15 عصر روز سه شنبه (به وقت محلي) رخ داده و وضعيت وي پس از انتقال به بيمارستان تثبيت شده است.

دني ديويس خود در زمان وقوع حادثه در دفتر حاضر نبوده و از علت آن ابراز بي اطلاعي كرده است. وي براي نزديك به دو دهه، نماينده حوزه انتخابيه هفتم ايالت ايلي نوي در مجلس نمايندگان آمريكا است.

تحقيقات در اين رابطه همچنان در جريان است.

سخنگوي پليس شهر شيكاگو به خبرنگاران گفت زني 43 ساله كه هنوز هويت او فاش نشده شب گذشته به مقابل دفتر كار دني ديويس نماينده دموكرات ايالت ايلينويز رفته و پس از گفتگوي كوتاهي با كاركنان اين دفتر يك بطري مايع بهداشتي را نوشيده و با ريختن باقي مانده آن بروي بدن خود با كبريتي خود را به آتش كشيده است.

به گفته اين سخنگو كاركنان دفتر كوشيده اند تا با استفاده از كپسول هاي آتش نشاني زن را نجات بدهند اما او بسرعت و در حالي كه در شعله هاي آتش مي سوخته خود را از محل دور كرده است.

سخنگوي پليس شيكاگو اضافه كرد كه ديويس در زمان اين حادثه در دفتر كار خود حضور نداشته و در مورد هويت اين زن و دليل اين اقدام او اطلاعي در دست ندارد اما وي در حال حاضر تحت نظر مامورين در بيمارستان استروگر در مركز شهر شيكاگو بستري است.

دني ديويس يكي از نمايندگان با سابقه حزب دموكرات در مجلس نمايندگان آمريكا است و از سال 1996 در چندين دوره مقام خود دركنگره را حفظ كرده است.

ديويس كه هم اكنون رهبري پويش نمايندگان سياهپوست كنگره آمريكا را بعهده دارد يكي از اعضاي برجسته حزب سوسياليست دموكرات آمريكا نيز هست.

وي در اين مورد به خبرنگاران گفته است هنوز دليل اين اقدام زن را نمي داند اما احتمال داده است كه وي از بيماري هاي رواني رنج مي برده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها