کد خبر: ۳۹۱۶۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
دادگاه نظامي مصر در ادامه صدور احكام سنگين عليه اعضاي جماعت اخوان المسلمين، ۹۷ نفر را به حبس ابد محكوم كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسانه هاي خبري مصر، دادگاه نظامي استان اسيوط امروز چهارشنبه پس از بررسي پرونده يورش به تاسيسات بديرمواس، 97 عضو جماعت اخوان المسلمين را به حبس ابد و 42 نفر ديگر را به حبس به مدت 5 تا 7 سال محكوم نمود.

بر اساس اين گزارش، خالد الكومي عضو هيئت دفاع از متهمان گفت كه در قضيه يورش به دفتر پست مركز ديرمواس مربوط به سال 2015 ، دادگاه 36 نفر را به صورت غيابي به حبس ابد و 18 نفر ديگر را به 5 سال حبس محكوم كرد.

دادگاه همچنين 61 متهم ديگر را در رابطه با قضيه دوم مربوط به يورش به دفتر ثبت اسناد مركز ديرمواس به حبس ابد و 24 نفر ديگر را به 7 سال حبس محكوم نمود.

دادگاه همچنين رسيدگي به پرونده سوم در خصوص يورش به مركز پليس مغاغه و برگزاري تظاهرات به دنبال پراكنده كردن تحصن هواداران مرسي در رابعه العدويه و النهضه را به روز 7 ماه سپتامبر موكول كرد.

كشته شدن يكي از رهبران گروه «ولايت سينا» در حملات ارتش

منابع مصري گزارش دادند كه در اثر حمله هوايي ارتش مصر و بمباران خودروي متعلق به گروه تروريستي ولايت سينا در يكي از مناطق شمال سينا، يكي از رهبران اين گروه كشته شد.

بر اساس اين گزارش، يك هواپيماي بدون سرنشين مصر يك خودروي افراد مسلح گروه ولايت سينا كه در حال حركت در شهر رفح بود، بمباران كرد.

قاهره حمله تروريستي به يك هتل در موگاديشو را محكوم كرد

وزارت خارجه مصر با صدور بيانيه اي حمله تروريستي به هتل موگاديشو پايتخت سومالي را كه به كشته شدن حدود 22 نفر و زخمي شدن 50 نفر ديگر منجر شد، محكوم كرد.

احمد ابوزيد سخنگوي رسمي وزارت خارجه مصر ضمن محكوم كردن حمله تروريستي به هتل موگاديشو، به خانواده هاي قربانيان اين حادثه تسليت گفت و براي زخمي ها نيز آرزوي شفاي عاجل كرد.

وي بر ايستادگي دولت و ملت مصر در كنار دولت و ملت سومالي براي مقابله با تروريسم تا برقراري صلح و ثبات در سراسر اين كشور تاكيد كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها