کد خبر: ۳۹۱۸۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
«شکارچیان پُست» دولت روحانی را قبضه کرده‌اند/
رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان گفت: شکارچیان پُست، دولت را در قبضه خود گرفته‌اند و حلقه‌های فساد همچون دولت قبل، در دولت فعلی نیز فعال و یکه‌تاز معرکه هستند.
به گزارش پایگاه 598، جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، از برخی انتصابات در دولت یازدهم انتقاد و اظهار کرد: متأسفانه افرادی که برای اداره استان‌ها در قالب استاندار منصوب شده‌اند، بالای 60 سال سن دارند و با محافظه‌کاری کارها را اداره می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش‌تر عزل و نصب‌ها در دولت یازدهم با روابط فامیلی و رایزنی خطی و باندی صورت می‌گیرد، گفت: شکارچیان پست، دولت را در قبضه خود گرفته‌اند و حلقه‌های فساد همچون دولت قبل، در دولت فعلی نیز فعال و یکه‌تاز معرکه هستند.

رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان با طرح این پرسش که چرا در انتصاب‌ها، شایسته‌سالاری را مدنظر قرار نمی‌دهید، گفت: چرا‌ آقای نوبخت باید در انتخاب استاندار گیلان دخالت کند و یا آقای صفدر حسینی در انتخاب استاندار همدان، به لابی بپردازد؟ استاندار البرز بر اساس کدام معیارها انتخاب شده است؟‌

ایرانی تصریح کرد: شخصی را به عنوان استاندار زنجان انتخاب کرده‌اند که ایشان مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی را داشته است و به واسطه رفاقت با یکی از اعضای نهاد ریاست جمهوری، دو ماهه مدرک دیپلم گرفته و بعد طبق ضوابط مدیریتی توانسته فوق‌دیپلم و لیسانش را اخذ کند. وزیر کشور مدارک تحصیلی استاندار زنجان را ارائه دهد.

وی تأکید کرد: ما در دولت گذشته انتقاد می‌کردیم که کردان‌ها در دولت‌ها وجود دارند، اما در دولت یازدهم هم همان وضعیت را مشاهده می‌کنیم و شکارچیان پست جولان می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۴:۲۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
این به اصطلاح اعتدالیون فعلی خودشون رو به کوری زده بودند که این حلقه های مشکل دار از گذشته به ارث رسیده رو ندیده بودند؟!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
روحانی پاسخ بدهد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
من فکر کنم تنها دولت سالم در طول این انقلاب دولت شهید رجایی بوده است و بس .
پاسخ
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
در میراث خوزستان هم مدارک نا معتبر بیداد میکند کلی از پرسنل و معاونین مدارکشون خریدن با استعلام فعلا که دنیا به کام بیسوادان و مهندس و دکتر قلابیه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها