کد خبر: ۳۹۲۰۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
رئيس فرهنگستان و ادب فارسي ايران گفت: اصولگرايان در حال مشورت و بررسي نمايندگان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا، بوي انتخابات مي آيد و طبعا اصولگرايان كه در انتخابات رياست جمهوري 92 و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي طعم شكست را چشيده اند، بار ديگر قواي خود را جمع خواهند كرد تا در سال 96 بتوانند شكست هاي گذشته را جبران كنند، بر اين اساس بار ديگر زمزمه هاي جلسات و مشورت ها براي رسيدن به يك نقطه واحد در اردوگاه اصولگرايي به گوش مي رسد، مسئله اي كه غلامعلي حدادعادل، ليدر اصولگرايان در مجالس هفتم و هشتم و نهم آن را كتمان نمي كند و خبر از رايزني ها در اين زمينه م‌ دهد.

غلامعلي حداد عادل در خصوص برنامه اصولگرايان براي انتخابات 96 به خبرنگار سياسي برنا گفت: اصول‌گرايان مشورت هايي با يكديگر داشته اند و  طبعا در انتخابات شركت و نماينده اي از خود معرفي خواهند كرد، اما هنوز به جمع بندي مشخصي نرسيده اند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شخصا در انتخابات شركت خواهد كرد يا خير گفت: هنوز بحثي مبني بر اينكه من در انتخابات كانديد شوم مطرح نشده و شخصا نيز تصميمي براي حضور در انتخابات ندارم.

رئيس فرهنگستان و ادب فارسي ايران در پاسخ به اين سوال كه چقدر احتمال دارد اصول گرايان در انتخابات از قاليباف و احمدي‌نژاد حمايت كنند، گفت: در خصوص هيچ كدام از شخصيت ها‌، و البته افرادي مانند آقايان احمدي‌نژاد و قاليبلف تصميم خاصي گرفته نشده است.

وي در خصوص اينكه چقدر امكان دارد بار ديگر اصولگرايان زير پرچم احمدي نژاد جمع شوند، گفت: بهتر است در اين مورد پيش‌بيني نكنيم،  چرا كه فعلا موضوعات در حال بررسي است.

حدادعادل در مورد محوريت جامعتين نيز گفت: ما هميشه از راهنمايي جامعه روحانيت و مدرسين استفاده كرديم و بار ديگر از راهنمايي آنها استفاده خواهيم كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها