کد خبر: ۳۹۲۰۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
معاون آمادگي و مقابله سازمان مديريت بحران كشور گفت: در سيل و طوفان اخير 3 نفر در مازندران و 4 نفر در استان گلستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598، مرتضي اكبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، درباره سيل و طوفان در 5 استان اردبيل، سمنان، مازندران، گلستان و آذربايجان شرقي، اظهار داشت: در حال حاضر نيروهاي دستگاه‌هاي ذي‌ربط به دنبال وصل آب و برق در استان مازندران هستند و اميدواريم خدمات اوليه براي مردم سيل‌زده استان‌هاي شمالي كشور تا بعدازظهر به حالت قبل بازگردد.

وي يادآور شد: ميزان خسارت هنوز مشخص نشده است و تيم‌هاي ارزيابي بنياد مسكن و دستگاه‌هاي اجرايي بخش كشاورزي براي ميزان خسارت به مناطق سيل‌زده اعزام شده‌اند و تا يك هفته آينده برآورد خسارات وارده مشخص و به دولت براي تأمين  اعتبار ارسال مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه دو استان مازندران و  گلستان بيشترين خسارت را داشته است، گفت: در استان مازندران سه نفر و در استان گلستان چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند و مصدوميتي نيز نداشته‌ايم.

معاون آمادگي و مقابله سازمان مديريت بحران كشور، گفت: مردم كشور ما در حوادث طبيعي خودجوش، امدادگري مي‌كنند و بايد در اين شرايط از اعلام اخبارهاي جنجال‌آفرين بپرهيزيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها