کد خبر: ۳۹۲۰۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت، با اشاره به اعلام نتايج نهايي آزمون كارشناسي ارشد پزشكي از افزايش ظرفيت پذيرش در اين آزمون خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، دكتر محمد حسين پوركاظمي گفت: داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت www.sanjeshp.ir و وارد كردن كد ملي يا كد رهگيري خود نتايج نهايي آزمون را مشاهده كنند.

وي در ادامه با اشاره به افزايش ظرفيت پذيرش در آزمون كارشناسي ارشد پزشكي امسال، افزود: ظرفيت پذيرش در آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي در دفترچه منتشر شده  4 هزار و 714 نفر اعلام شده بود كه بر اساس تصميماتي كه گرفته شد بالغ بر 1500 نفر به تعداد پذيرفته شدگان نهايي افزوده مي‌شود.

دكتر پور كاظمي همچنين تصريح كرد: علاوه بر ظرفيت تعيين شده در پذيرش آزمون كارشناسي ارشد پزشكي، دانشجويان استعدادهاي درخشان نيز بدون آزمون در كارشناسي ارشد پذيرفته خواهند شد و ظرفيت نهايي در پذيرش اين آزمون بيش از 6 هزار و 500 نفر خواهد بود.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي، با اشاره به انتخاب رشته 17 هزار داوطلب در آزمون كارشناسي ارشد پزشكي گفت: از مجموع ٧٣ هزار داوطلب شركت كننده در ٧٩ رشته، حدود ٥٣هزار نفر خانم‌ و مابقي شركت كنندگان از آقايان بوده‌اند.

به گزارش «نسيم آنلاين»، داوطلبان آزمون ارشد پزشكي روزهاي ٢٣ و ٢٤ ارديبهشت ماه جاري در ٧٩ رشته و ۵۶ مجموع رشته گروه پزشكي به رقابت پرداختند و در اين آزمون به دانشجويان اجازه شركت همزمان در دو رشته تحصيلي داده شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها