کد خبر: ۳۹۲۰۸۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
نتیجه تفکر همسوی هاشمی رفسنجانی و دولت موقت:
هاشمی باز هم به بلندگویی برای ایراد سخن تفکر باطلی شبیه تفکر نهضت آزادی تبدیل شده، همان تفکری که باعث میشد سران دولت موقت علنا اعلام کنند که مراکز انقلابی مثل سپاه باید تعطیل شوند. شاید آن روزی که روحانی گفت "سلام بر بازرگانها" باید می دانستیم که تفکر بازرگانی که از سوی هاشمی به دولت القا میشود کار را به اینجا خواهد رساند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آقای هاشمی رفسنجانی درسخنانی تامل برانگیز گفته است که "برخی کشورها مثل آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی از نیروی نظامی ممنوع و محروم شدند و پولهایشان آزاد شد، رفتند دنبال اقتصاد علمی و دانش بنیان، آسیب پذیر هم نیستند. این راه در ایران هم باز شده!"



این سخنان را بگذارید در کنار سخنی که چند وقت پیش در توئیتر وی منتشر شد و دنیای فردا را دنیای گفتمان و مذاکره و نه موشک دانست و البته با جواب قاطع رهبر انقلاب مواجه شد که فرمودند:"در این اوضاع جنگل وار جهانی اگر جمهوری اسلامی صرفا دنبال مذاکره و مبادله اقتصادی و حتی علم و فناوری برود اما توان دفاعی نداشته باشد آیا حتی دولتهای کوچک نیز به خود اجازه تهدید ملت ایران را نخواهند داد؟.... روزگار روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و به صراحت حق ملت را خواهند خورد"

گویی سخنان آن روز رهبر انقلاب پاسخ سخنان امروز هاشمی و اتمام حجت با این تفکر باطل است، تفکر باطلی که امروز با جسارت و با فراموش کردن آن‌همه شهید که در راه دفاع کشور جان خود را فدا کردند سخن از کنار گذاشتن بنیه دفاعی کشور میگوید، تنها به این بهانه که هزینه های آن صرف امور علمی و تولیدی شود.

اما نکته کار آنجاست که آن روز نیز رهبر انقلاب فرمودند اگر آن سخن که برای کنار گذاشتن موشک از سوی فردی [هاشمی] گفته شده بود از روی نا آگاهی گفته شده باشد یک مساله است اما اگر از روی آگاهی گفته شده باشد خیانت است. حالا کار از موشک فراتر رفته و به کل بنیه نظامی کشور رسیده است و میتوان گفت در دوراهی جهالت_خیانت که از سوی رهبر انقلاب تعیین شد تکلیف گوینده این حرف مشخص است.

اما از سوی دیگر FATF را داریم که عملا دولت روحانی با خودتحریمی نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران گام در این تئوری هاشمی برمیدارد. جالب این است که همان روز در سخنان رهبر انقلاب در پاسخ به سخنان نابجا در مورد موشک، ایشان گفتند که اعضای دولت موقت نیز اینچنین دیدگاهی داشتند و در ابتدای انقلاب قصد پس فرستادن هواپیماهای اف 14 به آمریکا را داشتند چون گمان میکردند استفاده ای ندارد!

حالا هاشمی باز هم به بلندگویی برای ایراد سخن تفکر باطلی شبیه تفکر نهضت آزادی تبدیل شده، همان تفکری که باعث میشد سران دولت موقت علنا اعلام کنند که مراکز انقلابی مثل سپاه باید تعطیل شوند و البته امروز مجری این تفکر دولت تدبیر و امید است که با FATF و برجام و انواع وادادگی ها راه را برای تشدید نفوذ فراهم می کند. شاید آن روزی که روحانی گفت "سلام بر بازرگان‌ها" باید می دانستیم که تفکر بازرگانی که از سوی هاشمی به دولت القا میشود کار را به اینجا خواهد رساند.

* حسین صفدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۱۲
۲
اگر دیروز آلمان و ژاپن چنین کاری کردن ابر قدرت ها پشتیبانشان بودن و حال آنکه ابر قدرت ها دشمنان ما هستن پس آگاه باشیم بغیر از سیاست رهبری ایران میشه ویران و جنگ تن به تن باید کرد با داعشیان در خانه هایمان ملت ایران هوشیار باشیم و پیرو فرمایشات رهبری ..
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۸
۳
چرا اين رسانه هاي بيچاره سانسورچي فتنه گر نان به نرخ روز خور وبزك كننده امريكا وغرب مانند افتاب انتخاب جماران عصر ايران ارمان ابتكار افتاب يزدو.....نمي خواهند ننگ جيره خواري وسرسپردگي را از دامن خود پاك كنند .واكنون در مقابل قرارداد ننگينFATF
وسخنان وطن فروشي تعطيلي واز رده خارج كردن نيروهاي مسلح لال شده اند حتي جرات دفاع از انها را ندارند
پاسخ
مرتضی حسامی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۴
۲
این عین خیانت است . جاهل آنانی هستند که اینان را جاهل میدانند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۱۰
۲
امام ره گفتند والله من بازرگان را انتخاب نکردم حال معلوم میشود همین اقا بوده است که بازرگان را معرفی کرد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۸
۱
دوراهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشون فقط یه راه مستقیم جلوی پای خودش میبینه.و اون راه چیزی جز خیانت نیست.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
۱۰
۱
اگر روزی پرده ها بیفتد و حقایق آشکار شود آنوقت همه خواهند فهمید که هاشمی و خانواده اش چه خیانت های عظیمی در حق ملت ایران مرتکب شده اند
پاسخ
حسین
-
۱۹:۱۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
۶
۲
اینجاست که باید به بعضی از مردم گفت که از خواب خرگوشی بیدار شوند و حق و باطل را ببینند و بدانند که امثال هاشمی و کلید ساز کاری جز تیشه به ریشه زدن انجام نداده و نمی دهند. و هوشیار باشند تا به امثال اینچنین خائنان وطن فروش رأی ندهند تا مسند هایی که با خون پاک شهداء تاکنون حفظ شده را ناپاک نکنند
پاسخ
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
۴
۱
بعضی اشخاص شدن مثل اسب تروا
پاسخ
علی
-
۲۰:۴۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
۱
۰
بنز میرسد کار حاج اقااز خیانت گذشته بلکه میخواهد روی بنی صدر سفید کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها