کد خبر: ۳۹۳۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
«آستریکس و ابیلیکس علیه سزار» ، «آواز مردمان خوب»، «لبه تاریکی»، «127 ساعت» و 41 فیلم سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه، جمعه و شنبه 20،21 و 22بهمن ماه از شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شـود.
شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «سناتور» به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی پنجشنبه 20 بهمن ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی فرامرز قریبیان ، مظفر سلطانی و پریدخت اقبال پورآمـده : استوار حقگو مقدار زیادی هروئین را که درکامیونی جاسازی شده است، کشف می کند. علی حقیقت ، راننده کامیون از وجود هروئین ها اظهاربی اطلاعی می کند . با اطلاعاتی که علی در اختیار استوار حقگو می گذارد ، استوار در می یابد که شبکه ورود و توزیع هروئین را سناتوری انتصابی رهبری می کند.

فیلم تلویزیونی «آواز مردمان خوب» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی حسن عباسی جمعه 21 بهمن ماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: خسرو و جلال دو زندانی با هم آشنا می شوند و بعد از آزادی جلال ، خسرو نیز آزاد می گردد و به او ملحق می شود و طی کشف شنود درمنزل جلال توسط خسرو به پیشنهاد خسرو،جلال برای حفظ امنیت به خانه خسرو نقل مکان می کند و در ادامه متوجه می شویم که خسرو مامور سازمان ساواک بوده است.

فیلم تلویزیونی «آوازمردمان خوب» با بازی مهسا کرامتی، سروش سلیمانی و محمد حاتمی ازتولیدات سال جاری مرکزسیما فیلم است.

فیلم سینمایی «لبه تاریکی» به کارگردانی مارتین کامبل جمعه 21 بهمن ماه ساعت 24 ازشبکـه یک سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی «127 ساعت» به کارگردانی دنی بویل  شنبه 22 بهمن ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .

دراین فیلم با بازی جیمز فرانکو در مورد زندگی یک کوهنورد به نام ارون رال استون است که در یکی از سفرهایش وارد شکاف یک صخره غول پیکر می شود و سنگ بزرگی روی دستش می افتد.

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی عروسکی «شهر موش ها» به کارگردانی مرضیه برومند و محمد علی طالبی پنجشنبه 20 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده : بچه های مدرسه و آقا معلم در مدرسه درس می خوانند . هر بچه موشی شخصیت خود را دارد. ناگهان خبر می رسد که گربه قصد حمله دارد و پدر و مادرهای موش ها و بچه موش ها می خواهند فرار کنند ، ولی برای گول زدن گربه به دو دسته تقسیم می شوند.

شبکه دو سیما برای روز جمعه 21 بهمن ماه ساعت17:30 فیلم سینمایی «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری را برای پخش درنظر گرفته است.

داستان فیلم با بازی علی نصیریان ،جمشید هاشم پورو علیرضا خمسه درباره قهرمان دوچرخه سواری به نام گل آقا است. او پس ازکسب مدال قهرمانی آسیا ، دربازگشت به زادگاه خود با استقبال پرشورهمشهریانش رو به رو می شود. مقامات دولتی شهر او را بلافاصله به فرمانداری می برند تا در جلسه ای که برای استقبال ورود یکی از اعضای خانواده سلطنتی به شهر تشکیل شده شرکت کند .

جمعه 21 بهمن ماه ساعت 23 ، فیلم سینمایی «دُمرُل » ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : «دمرل» جوان زورمندی است که پس ازهماوردی با پهلوانان برگزیده می شود . او که دلتنگ مبارزه است ، از این که حریفی در برابر خود ندارد ، رنج می برد و برای این که مبارز تازه ای بیابد ، شروع می کند به آزار و اذیت مردم تا اینکه همزاد او به عنوان آخرین هماورد از راه می رسد ، اما او در اثر نیش زنبوری می میرد . « دمرل » آشفته می شود.

فیلم سینمایی «دمرل» به کارگردانی یدالله صمدی و با بازی علیرضا لرستانی ، ماندانا نبی زاده ، محمد برسوزیان و خسرو دستگیر درسال 1372ساخته شده است.

شنبه 22 بهمن ماه ساعت 17:30 فیلم تلویزیونی «تصویر گمشده » به کارگردانی امیر شهاب رضویان و تهیه کنندگی مهدی شفیعی روی آنتن شبکه دو سیما می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده: مهندس هاتف پس از سی سال به علت مرگ پدر به ایران باز می گردد در آخرین صحبت های پدر به هاتف اخباری را می گوید که در نتیجه او باید برای خانواده نزد زنی برود.

شـبـکـه سـه

ساعت 10 صبح روزپنجشنبه 20 بهمن ماه ، فیلم سینمایی «امیدها » به کارگردانی ناگش کوکونوور و با بازی جوهان آبراهام و سونال سهگال محصول سال 2010 کشورهند از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

پنجشنبه 20 بهمن ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی «خدمتگزار شهر» به کارگردانی رانجیت کاپور از شبکه سه سیما پخش می شود .

دراین فیلم با بازی ریشی کاپور و پرینشو چاترجی خواهید دید : اهالی یکی از روستاهای هند که از امکانات رفاهی کمی برخوردارند ، تصمیم می گیرند تا برای شهرخود تبلیغ کنند و باعث پیشرفت آن شهرشوند. لذا پسر راج کاپور را به شهر خود دعوت می کنند . او که در سفر پدر و مادرش به این روستا متولد شده بود ، اکنون قصد دارد نماینده مجلس شود و این دعوت را می پذیرد تا برای خودش نیز تبلیغ کند.

فیلم سینمایی «خدمتگزار شهر» محصول سال 2009 درکشورهند ساخته شده است.

فیلم سینمایی «گانتز» به کارگردانی شینسوکه ساتو ، محصول سال 2010 کشور ژاپن ، با بازی تاکایوکی یامادا و کنیچی جمعه 21 بهمن ماه ساعت 9:55 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «آخرین مجرد» به کارگردانی محمدرضا فاضلی با بازی مجید صالحی و زیبا بروفه جمعه 21 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : ولی قرچوله به همراه دوستش در یک کارگاه تونل مترو مشغول به کار است او که بیش از 40 بار به خواستگاری رفته است سراغ خانواده ای می رود که ظاهرا بسیار غیرتی و سخت گیر هستند.

شنبه 22 بهمن ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «آخرین کار برلینگر» ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود.

دراین فیلم می بینیم : ژان که دزد آثارهنری است ، با مادرش زندگی می کند. پلیس به ژان سفارش می کند که این کار را ترک کند ، ولی ژان تصمیم به دزدیدن مجسمه «نفرو تی تی»  از آثار باستانی مصرمی گیرد. نزدیک ترین مسیربه موزه ای که مجسمه در آن نگهداری  می شود یک مهد کودک است بنابراین ژان با مربی مهد آشنا می شود و تصمیم می گیرد با او ازدواج کند.

ساشا هن و کریستینا پلیت درفیلم سینمایی «آخرین کاربرلینگر» به کارگردانی میشل کریندل محصول سال 2007 کشور آلمان به ایفای نقش پرداختند.

شنبه 22 بهمن ماه ساعت 19 فیلم سینمایی «فارلپ» به کارگردانی سیمون وینسر، محصول سال 1983 کشور استرالیا ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی تام بورلینسون و جودی موریس آمده : هری پرورش دهنده اسب است. او اعتقاد دارد اسبی که از نیوزلند برای ريیسش آمده و هیچ کس توجهی به آن  نمی کند.نژادی بی عیب و نقص دارد ولی پول برای نگهداری از آن ندارد.بالاخره موفق  می شود فارلپ را به مدت سه سال از رئیس خود اجاره کند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی «غرب و غربت» به کارگردانی اندی دی امونی ، پنجشنبه 20بهمن ماه ساعت 15:30 ازشبکه چهارسیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی «غرب و غربت» محصول سال 2010 کشورانگلستان با بازی آقیب خان و لیندا باست ساخته شده است.

فیلم سینمایی «سرقت از برینک» به کارگردانی ویلیام فرید کین جمعه 21 بهمن ماه ساعت 12:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : تونی که بزهکاری خرده پا است به همراه دار و دسته ساده لوح اش دست به سرقت می زند اما دستگیرمی شوند.پس از آزادی دوباره به پیشنهاد دوستانش دست به سرقت از یک کارخانه ساخت آدامس می زند اما برخلاف تصور پول اندکی نصیبش می شود. آنها با وجود پول اندکی که بدست آورده اند به همسایه های خود کمک می کنند. روزی بر حسب تصادف متوجه می شود موسسه مالی برینک سیستم امنیتی ضعیفی دارد . او به همراه وینی کوستا و اوکیف تصمیم به سرقت از آنجا می گیرد.

پیتر فالک ، پیتر بویل و جینا رولندزدرفیلم سینمایی «سرقت ازبرینک» محصول سال 1978 بازی  کرده اند.

فیلم سینمایی «راه رودخانه» به کارگردانی متیو لوتولر جمعه 21بهمن ساعت20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : پسر جوان که علاقه زیادی به ماهیگیری و محیط زیست دارد، برای زندگی مستقل خانواده خود را ترک می کند و دریک کلبه جنگلی به تنهایی به ماهیگیری می پردازد تا اینکه به یک دخترجوان مدرس دانشگاه در حوزه محیط زیست علاقمند به ماهیگیری برخورد می کند.

فیلم سینمایی «راه رودخانه» با بازی زاچ گیلفورد آمبرهرد و ویلیام هارت در سال 2010 ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «غبار زمان» به کارگردانی خسرو معصومی شنبه 22 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم با بازی مرضیه خوش تراش و مهدی احمدی آمده : وجدانی به عنوان قدیمی ترین کارمند ایرانی انتخاب می شود . درگذشته او می بینیم که موظف به واکسن زدن به گوسفندان شاه شده است . اما فتحعلی زاده که مسئول گوسفندان است، طی حادثه ای دو تن ازچوپان های جوان به نام های جعفر و حسن را می کشد و عنوان می کند که آنها قصد کشتن گوسفندان شاه را داشته اند . وجدانی زیر بار نمی رود و به همین دلیل اخراج می شود.

فیلم سینمایی «رنگ حقیقت» به کارگردانی مارکو مارک و ژینگ وانگ شنبه 22 بهمن ماه ساعت 23:15 از شبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان فیلم از این قرار است که : یک پلیس طی یک درگیری توسط همکارش کشته می شود ، ولی هیچکس نمی فهمد که کارهمکارش بوده است. پس از سال ها پسرآن پلیس مقتول بزرگ شده و به استخدام نیروی پلیس در می آید. پلیس جوان و با هوشی که با رئیس نابغه اش چندین عملیات مخاطره آمیز را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

آنتونی وانگ ، جردن چان و هوئینگ وون درفیلم سینمایی «رنگ حقیقت» محصول سال 2003 کشور هنگ کنگ بازی کرده اند .

شـبـکـه تـهـران

فیلم سینمایی «اظهار نامه گمرکی» 30 دقیقه بامداد روزجمعه 21 بهمن ماه ازشبکه تهران باز پخش خواهد شد.

دنی بون ، بونو آپولورد و کرین ویردرفیلم سینمایی «اظهارنامه گمرکی» به کارگردانی دنی بون محصول سال 2010 کشورهای بلژیک و فرانسه بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «آستریکس و ابیلیکس علیه سزار» جمعه 21 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : سزار سعی می کند که فتوحات زیادی داشته باشد، اما به یک دهکده کوچک واقع در فرانسه دست پیدا نمی کند زیرا مردم آنجا ازجوشانده گیاهی استفاده می کنند که به آنها قدرت جنگاوری می دهد. آستریکس و ابیلیکس دو مرد روستایی هستند که درنهایت با استفاده از این دم نوش گیاهی سعی می کنند سزار را شکست دهند و مانع از فتح دهکده شان شوند.

کریستین کلاور ، روبرتو بنیگنی ، ژرارد دی پاردیو و مایکل گالابرو درفیلم سینمایی « آستریکس و ابیلیکس علیه سزار» به کارگردانی کلود زیدی، محصول سال 1999 کشورهای فرانسه ، آلمان و ایتالیا به ایفای نقش پرداختند.

قسمت اول فیلم سینمایی «سلطان کوهستان» جمعه 21 بهمن ماه ساعت 19 ازشبکه تهران پخش خواهد شد.

«سلطان کوهستان» داستان یکی از قهرمانان دوچرخه سواری ایتالیا به نام جینو بارتالی در زمان جنگ جهانی دوم است

پیرفرانسیسکو ، فاوینو ، سیمون گندولوفو و نیکول گریمادو درفیلم سینمایی «سلطان کوهستان» محصول سال 2006 کشورایتالیا بازی کرده اند.

شنبه 22بهمن ماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی «بی ستاره» روی آنتن شبکه تهران می رود.

دراین فیلم می بینیم : احمد رضا که کارش نصب آنتن است به طوراتفاقی درحین نصب آنتن در یک خانه عاشق ستاره می شود. چند ماه پس از ازدواج برای کار کردن و پول در آوردن راهی ژاپن می شود. احمد رضا پس از هفت سال به ایران بر می گردد . اما در حالی که هنوز چند روز از بازگشتش به تهران نگذشته متوجه می شود ، همسر ژاپنی اش که از او یک دختر هم دارد ، به ایران آمده است.

بهاره رهنما ، مریم امیرجلالی ، مهران غفوریان ، کیانوش گرامی ، نیکی نصیریان و غلامرضا بنفشه خواه درفیلم تلویزیونی «بی ستاره» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی محمد شایسته به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت دوم فیلم سینمایی «سلطان کوهستان» شنبه 22 بهمن ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می شود.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی «قشلاق آخر» پنجشنبه 20 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

«قشلاق آخر» روایت داستان جوانی به نام خسرو از ایل و طوایف بختیاری است که بنا  دارد نسبت به رسم و رسوم قدیمی درطایفه مقاومت نشان دهد. پدر خسرو که به رحمت خدا رفته و ازکودکی او را برای صنم ، دخترعلی یارنشان کرده بود ،بعد از گذشت سال ها و رفتن خسرو به خدمت سربازی و دانشگاه و بازگشت او به طایفه ، تمایلی به ازدواج با صنم نشان نمی دهد.

مسعود شریف و حسین پهلوان زاده درفیلم تلویزیونی « قشلاق آخر» به کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی سید اشرف طباطبایی و محمد جواد مرادی از تولیدات صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی «به همین نزدیکی» جمعه 21 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : اسماعیل پسربچه فلجی که پزشکان ازبهبودی وی قطع امید کرده اند ، هر روز خود را به دلیل عدم توانایی درهمراهی با دوستان ، به تنهایی می گذارند. یکی ازهمکلاس هایش که ماشین حساب خود را گم کرده ، گمان می کند که اسماعیل دزدیده است و به او اتهام دزدی می زند.

عاطمه نریمانی ، محمد نصراللهی و محمد سهرابی دراین فیلم به کارگردانی مجید عکاف زاده و تهیه کنندگی اصغر صادقی از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان بازی کرده اند.

شنبه 22بهمن ماه ساعت 13:30فیلم تلویزیونی «در برابر باد» از شبکه شما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : امیرپزشکی است که پس ازسال ها تحصیل در خارج از کشور درسال 1365 به زادگاهش، روستایی در کردستان برمی گردد. او به خواست پدرش (جهانگیرخان) مامورمی شود همبازی دوران کودکیش که اکنون فهمیده برادرناتنی او بوده پیدا کند.

بهزاد رحیم خانی، حسین علی پور ، اکرم محمدی ، چیا محمدی، تیرداد کیایی ، رضا اکبری، بهرنگ علوی ، نیلوفر شهیدی و حمید علیخانی درفیلم تلویزیونی «در برابر باد» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی محمد رضا شریفی و مصطفی علمی فرد از تولیدات صدا و سیمای مرکز کردستان به ایفای نقش پرداختند.

شبـکه نمـایـش

پنجشنبه 20 بهمن ماه ساعت 19فیلم سینمایی «چهار شگفت انگیز2» از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : چهارفضانورد که سوار برسفینه ای جدید به ماموریتی آزمایشی رفته اند ، به طور پیش بینی نشده ای ،درمعرض مقدار زیادی اشعه گاما قرارمی گیرند.

این حادثه ، تغییر و تحولات عجیب و غافل گیرکننده ای درهرچهارنفر به وجود می آورد و پس از چندی آنان به « چهار شگفت انگیز» معروف می شوند.

لوان گروفود ، میشل چیلیس و کریس اوانس درفیلم سینمایی «چهارشگفت انگیز2» به کارگردانی  تیم استوری و تهیه کنندگی اوی آراد محصول سال 2005 بازی کرده اند.

گفتنی است؛ فیلم های سینمایی «فرشته نزدیک است» ، «تشریفات» ، «هورتون» ، «ترن»  و «اگه می تونی منو بگیر» به ترتیب ساعت 13، 15 ، 17 ، 21 و 23 روزپنجشنبه 20 بهمن ماه از این شبکه روی آنتن می رود.

فیلم تلویزیونی «پاپوش» جمعه 21 بهمن ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

در داستان فیلم آمده : سعید سعادت ، بازرس خوشنام و درستکار گمرک است.عده ای قاچاقچی سعی دارند که او چشم برخلاف آنها بسته و مجوز خروج مقدار زیادی از اجناس عتیقه و میراث فرهنگی را صادر کند. او این پیشنهاد را نمی پذیرد.قاچاقچیان با اجرای نقشه ای داماد سعادت را به قتل می رسانند و به گونه ای صحنه را می چینند که سمانه (دختر سعادت) را به عنوان قاتل همسرش معرفی کنند.

بهنام تشکر ، حدیث میرامینی و اصغر محبی در فیلم تلویزیونی «پاپوش» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی انوش جعفریان بازی کرده اند.

گفتنی است؛ فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی «ساک سربازی»، «پاییز گرم 1»، «تحفه هند»، «شیلات» و «دشمن پشت دروازه ها» به ترتیب ساعت 15، 17، 19 ، 21و 23 روزپنجشنبه 20 بهمن ماه از این شبکه روی آنتن می رود.

گفتنی است؛ فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی «جمعه 12:45»، «مهریه بی بی»، «پاییز گرم 2»، «دادا» ، «هدیه نهایی» و «هدف نامرئی» به ترتیب ساعت 21،19،17،15،13 و 23 روز شنبه 22 بهمن از شبکه نمایش پخش می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها