کد خبر: ۳۹۳۵۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
جواد ابطحي با بيان اينكه «FATF» نوعي از كاپيتولاسيون البته در روش‌هاي مالي است، گفت: پيوستن به اين قرار داد ضريب امنيتي كشور را كاهش مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، سيد جواد ابطحي عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران تسنيم«پويا»، با اشاره به پيوستن ايران به قرارداد «FATF» اظهار كرد: اين قراردادكاپيتالاسيون مالي جديد است.

وي با بيان اينكه پيوستن به  «FATF» خود تحريمي بعد از تحريمهاي دشمنان است، گفت:  دليلي براي اينكه خودمان عاملي براي تحريم نهادها و شخصيتهاي حقوقي و حقيقي كشورمان باشيم، وجود ندارد.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اينكه پيوستن به «FATF» ضريب امنيتي كشور را كاهش مي‌دهد گفت: پيوستن به اين كنوانسيون مي‌تواند زمينه‌اي براي از بين رفتن استقلال، امنيت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران شود.

نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه غربيها با اجراي اين كنوانسيون بر تمامي گردشهاي پولي و بانكي ايران تسلط پيدا مي‌كنند، افزود: نبايد اسناد طبقه بندي شده كشور در دسترس دشمنان جمهوري اسلامي ايران قرار بگيرد.

نماينده مردم خميني شهر در مجلس با بيان اينكه اين گونه قراردادها زمينه اي براي محدودسازي ارتباط ايران با حزب الله و ساير كشورهاي هم سوء با جمهوري اسلامي ايران و همچنين جنبشهاي مردمي و اسلامي است تصريح كرد: دشمنان با اين گونه كنوانسيونها قصد ضربه‌زدن به نيروهاي مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها