کد خبر: ۳۹۳۷۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از عملکرد مهاجم این تیم در دربی انتقاد کرد و گفت: مهدی طارمی باید سطح بازی خود را نسبت به سال گذشته بالاتر ببرد چون انتظارها از او بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه 598، جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، گفت: دربی همیشه با استرس و حرف و حدیث زیادی برگزار شده است. در مجموع استقلال و پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. قبل از بازی گفتم امیدوارم که پرسپولیس با ارائه یک بازی خوب گذشته ها را تداعی کند که اینطور نشد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس به خاطر برد پرگل آخرین دربی انتظار هوادارانش را برآورده نکرده است، تاکید کرد: بحث انتظار نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است. این تیم باید بیشتر روی فرهنگ بازیکنانش کار کند. آقای فلان که در خط حمله حضور دارد، نباید در سطح سال گذشته باشد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در توضیح این جمله، تاکید کرد: همه حریفان می‌دانند مهدی طارمی کجا جاگیری می‌کند و سبک بازی‌اش چطور است. فرهنگ چنین بازیکنی باید بالاتر برود. اگر طارمی سال گذشته کلاس چهارم بوده، امسال باید کلاس ششم باشد چون هواداران از او توقع دیگری دارند.

کاشانی ادامه داد: یک بازیکن باید از لحاظ فرهنگ، تغذیه، تمرین و برنامه ریزی بالا باشد. بازیکن باید شبها زود بخوابد و انرژی‌اش را بیهوده هدر ندهد. بازیکن باید مطالعه داشته باشد تا فرهنگش بالاتر برود. من اینها را به خود طارمی هم گفته ام. به این بازیکن گفتم که استعداد ستاره شدن را داری ولی باید بدانی چطور ستاره شوی.

وی خاطرنشان کرد: قطعا مشاوران هم نقش زیادی در عملکرد یک بازیکن دارند. بازیکنان جوانی که از شهرستان به تهران می آیند و در تیم و مجموعه بزرگی مثل پرسپولیس با آن تاریخ با عظمت قرار می‌گیرند، نیاز دارند که فرهنگشان هم بالا برود. مردم از ورزشکاران بخصوص بازیکنان استقلال و پرسپولیس انتظار دیگری دارند. این مستلزم این است که مشاوره های خوبی به بازیکنان داده شود و کار فرهنگی با آنها صورت بگیرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: در گذشته ما برای بازی های مهم، یک هفته در قرنطینه بودیم تا خواب و خوراکمان کنترل شود. قطعا یک کار خطا روی بدن و فکر بازیکن اثر می‌گذارد.

کاشانی با اشاره به موقعیت خوبی که طارمی مقابل استقلال از دست داد، تاکید کرد: در نیمه اول طارمی صاحب فرصتی شد که می توانست توپ را با پای چپ وارد دروازه کند ولی او پای چپش را ستون کرد و با پای راست توپ را به خارج زمین فرستاد.

وی با تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس، گفت: بیرانوند نشان داد که می تواند یک گلر بزرگ باشد. او می تواند با ادامه این روند، گذشتگان را زیر سئوال ببرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان تاکید کرد: طارمی باید در زندگی روزمره اش تجدید نظر کند. اگر طارمی سال گذشته نمره اش ۲ بوده است، الان باید ۱۰ باشد. بازیکنان باید ساعت خواب و نوع فعالیتهایشان تنظیم باشد تا دچار مشکل نشوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها