کد خبر: ۳۹۳۸۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
روز دهم رقابت‌های پارالمپیک ریو با وجود کسب دو مدال نقره و برنز برای ایران با اتفاقی تلخ و دلخراش همراه بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از ریو، روز دهم رقابت‌های پارالمپیک ریو با وجود کسب دو مدال نقره و برنز برای کاروان ایران با اتفاقی تلخ و ناگوار همراه بود.

بهمن گلبارنژاد تنها نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان در ریو در حین رقابت دچار حادثه شد و در نهایت جان خود را از دست داد تا نه تنها کاروان ایران بلکه مسابقات پارالمپیک را تحت الشعاع قرار دهد.

**گلبازنژاد در دوچرخه سواری ماده C4 دچار آسیب دیدگی شد و در صحنه درمان موقت شد اما به هنگام انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

**در رشته دوومیدانی و در ماده پرتاب وزنه کلاس F57 جاوید احسانی شکیب در مسابقات با ثبت رکورد 14 متر و 13 سانتی‌متر به مدال برنز رسید.

 

**در فوتبال 5 نفره هم تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود شایستگی در دیدار فینال مقابل برزیل با نتیجه نزدیک یک بر صفر مغلوب شد تا به مدال نقره قناعت کند.

در این میان امروز تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین دیدار خود مقابل حریف همیشگی خود بوسنی صف آرایی خواهد کرد.

والیبالیست‌های ایران در صورت پیروزی می‌توانند آخرین مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورند تا کشورمان به 8 مدال طلا برسد.

تیم ملی والیبال نشسته از ساعت 19:30 به وقت ایران مقابل بوسنی صف آرایی می‌کند.

کاروان ایران در پایان این روز با کسب 23 مدال (7 طلا، 9 نقره و 7 برنز) در رده بیستم ایستاده است.

در این میان تیم چین با 237 مدال (105 طلا، 81 نقره و 51 برنز) اول است و تیم‌های بریتانیا با 147 مدال (64 طلا، 39 نقره و 44 برنز)  و اوکراین با 117 مدال (41 طلا،‌37 نقره و 39 برنز) در رده دوم و سوم قرار دارند.

 

*جدول رده‌بندی مدال‌ها به شرح زیر است:

*تفکیک مدال بر اساس قاره‌ها:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها