کد خبر: ۳۹۳۹۹۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
شبكه تلويزيوني otv لبنان (متعلق به ژنرال ميشل عون از مسيحيان ماروني) تصميم گرفته است براي نخستين بار از يك بانوي محجبه به عنوان مجري استفاده كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، براساس قانون 1994 درباره رسانه‌هاي ديداري و شنيداري، شبكه‌هاي تلويزيوني لبنان بر اساس طايفه‌ها و قوميت‌هاي مختلف تقسيم شدند.

وابستگي‌هاي قومي نقش اول را در انتخاب كاركنان اين مؤسسه‌ها ايفا مي‌كند و فقط در مواقع استثنايي ممكن است اين قانون نقض شود.

امسال اين احتمال وجود دارد كه وضعيت موجود در اين مؤسسه‌ها شاهد برخي تغييرات مثبت جزيي باشد.

شبكه تلويزيوني otv (متعلق به ژنرال ميشل عون از مسيحيان ماروني برجسته لبنان و كانديداي رياست جمهوري، عضو جناح 8 مارس و متحد مهم حزب الله) تصميم گرفته در يكي از برنامه‌هاي پاييزه خود براي اولين بار از يك مجري زن محجبه استفاده كند.

اين برنامه با نام «اين طور كه به نظر مي‌آيد» به كارگراني ماهر الدنا يك برنامه طنز سياسي اجتماعي است و خانم اماني جحا با حجاب هميشگي خود در آن به عنوان مجري حضور خواهد يافت كه براي صفحه پرتقالي رنگ otv اتفاقي نادر به شمار مي‌آيد.

اين برنامه، در فضايي بين جدي و شوخي سير مي‌كند و بر اخلاق رسانه‌اي و اهميت جا انداختن آن در لبنان تأكيد دارد.

به گفته رايزني فرهنگي ايران در بيروت، شخصيت‌هاي چالشي در عرصه‌هاي رسانه، سياست و هنر به مرور مهمان بخش‌هاي مختلف اين برنامه خواهند شد.

همچنين گفته مي‌شود شبكه المنار نيز تصميم دارد يك برنامه گفت و گو محور زنانه با حضور برخي شخصيت‌هاي مسيحي توليد كند.

در صورت صحت اطلاعات وارده، اين بار نيز با اتفاق غير عادي و متفاوتي در شبكه المنار روبرو خواهيم شد كه هم‌زماني آن با تغيير مذكور در otv رنگ و بوي تازه‌اي به رسانه‌هاي لبناني مي‌بخشد و احتمال دارد به شبكه‌ها و برنامه‌هاي ديگر نيز تسري پيدا كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها