کد خبر: ۳۹۴۱۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
قاضي رفسنجاني جزئيات پرونده تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نيشابور را تشريح كرد و گفت: روز گذشته جلسه بازبيني اين پرونده با حضور بازپرس برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ميزان، هفته گذشته خانواده‌اي در تماس با فوريت‌هاي پليس 110 از مفقود شدن دختر بچه 7 ساله‌‌شان كه خانه مادربزرگش بوده، خبر دادند. تحقيقات علمي پرونده براي كشف راز معادله مجهول در كمتر از 48 ساعت با اعترافات شوهر عمه اين دختر 7 ساله به سرنخ‌‌هايي رسيد كه نشان از ارتكاب قتل وي مي‌داد.

قاضي رفسنجاني رئيس دادگستري نيشابور در گفت‌وگو با ميزان جزئيات اين پرونده را تشريح كرد و گفت: متهم با هويت «م .ن» متولد 58، دريك تهيه غذا كار مي‌كرده و حدود چهار سال است كه در نيشابور زندگي مي‌كند.

رئيس دادگستري نيشابور افزود: اين فرد پنجشنبه گذشته ساعت 12 نيمه شب به منزل پدر همسر خود مي‌رود و اين دختر بچه هفت ساله را در حالي كه در اتاق ديگري خواب بوده سوار موتور كرده و به منزل خود كه همسر و فرزندانشان نيز حضور نداشتند، مي‌برد.

قاضي رفسنجاني تصريح كرد: متهم در منزل خود به اين دختر تجاوز مي‌كند و بعد از آن او را خفه كرده و جنازه وي را داخل محلفه پيچيده و به باغ پدر مقتول كه در جاده‌ صومه قرار داشته، منتقل مي‌كند.

وي ادامه داد: قاتل جسد دختر بچه را داخل گودالي مي‌اندازد و ديوارهاي پيش ساخته داخل باغ را روي آن قرار داده و به خانه برمي‌گردد.

رئيس دادگستري نيشابور اظهار كرد: يك روز بعد از حادثه، اقوام و بستگان، مفقود شدن اين دختر بچه 7 ساله را به پليس گزارش مي‌دهند و در اين ميان متهم طوري وانمود مي‌كند كه گويي پيگير پيدا كردن دختر بچه است ولي در نهايت طاقت نمي‌آورد و اين موضوع را با برادر خود مطرح مي‌كند. برادر او نيز قضيه را به پدر مقتوله گفته و نيروي انتظامي پس از بررسي موضوع به دستگيري اين فرد اقدام مي‌كند و با اعترافات وي محل دفن جسد دختربچه كشف مي‌شود.

وي با با بيان اينكه روز گذشته جلسه بازبيني اين پرونده با حضور بازپرس برگزار شد، گفت: بر اساس نظريه پزشكي قانوني تجاوز صورت گرفته و علت فوت نيز خفگي بر اثر فشردن گلو اعلام شده است.

قاضي رفسنجاني خاطرنشان كرد: پرونده شامل دو قسمت است كه بخش مربوط به تجاوز در دادگاه كيفري يك به صورت خارج از نوبت در حال رسيدگي است و بخش مربوط به قتل نيز در دادسرا در شرف صدور كيفرخواست است كه در نهايت دو قسمت پرونده در دادگاه كيفري يك به صورت فوق العاده رسيدگي و راي صادر خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها