کد خبر: ۳۹۴۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

بولتن نیوز:" گلشیفته فراهانی " خواننده و بازیگر مستهجن نقش های سخیف فیلمهای خارجی و از طرفداران فتنه 88، در جدیدترین فیلمش، نقش یک رقاصه را بازی می کند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فراهانی در این فیلم نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه اش ” رقص عربی” می رود .




گفتنی است که چند روز پیش  "تهمینه میلانی" که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، در مصاحبه ای درباره عريان شدن گلشيفته فراهاني نيز اظهار داشته بود: " گلشیفته دختر من است " !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۱۱
نویسنده محترم !اول اینو بدون که تو با القاع این نکته که اینها حامیان گروهی خاص هستند به دنبال اهداف سیاسی عده ای بوده ومدام هدفت جلوه دادن چهره ای فاسدوبی بندو بار از اصلاح طلبهاست.و البته میدونی این حرکات در دوران دولت اصولگرا اتفاق افتاده وشما دارید مانند رئیس دولت فرافکنی میکنی .خبرتوبگو به تو چه کی طرفدار کیه؟!ایمان زورکی نیست واگر مقداری آزادی تو کشودمان باشه شاهد بدترین رفتارها وپوششها خواهیم بود که الانش هم کم نیستند ما باید دنبال اشکال وایراد درخودمان باشیم که چه اتفاقی داره می افته که عده ای از نظام جدا میشوند؟!یک جوابش امثال شماست که با رفتار خودخواهانه لج مردمو در میارید!بیایید منصف باشید >
پاسخ
x
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۵
این دختر دیوونه است و عین دلقک هرکاری بهش میگن انجام میده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها