کد خبر: ۳۹۴۴۲۵
زمان انتشار: ۱۶:۵۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۵
نخست وزیر ژاپن در درخواستی تعجب بر انگیز خواستار توقف تماس های نظامی ایران و کره شمالی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن،  تهران را به قطع تماس های نظامی با کره شمالی و امتناع از خرید تسلیحات از این کشور فرا خواند.

نخست وزیر ژاپن این مطلب را در دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در نیویورک اعلام کرده و گفت: ما باید علامت واضحی به کره شمالی بدهیم که از جمله حاکی از ضرورت برچیده شده برنامه هسته ای این کشور باشد.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور ایران پاسخ روشنی به این درخواست ژاپن نداد اما خاطرنشان کرد که ساخت سلاح امحای جمعی در هیچکدام از مناطق جهان به برقراری ثبات کمک نمی کند.

رسانه های ژاپن و غرب بارها بدون ارائه اسناد و مدارک ادعا کرده اند که تهران دارای تماس های نظامی نزدیکی با پیونگ یانگ بوده و گویا فناوری های مهمی را برای ساخت موشک های بالستیکی از کره شمالی دریافت کرده است.

توکیو معتقد است که احتمالا چنین صادراتی یک منبع مهم برای دریافت ارز برای پیونگ یانگ بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۴
۰
غرب فرصت زیادی برای بهره مندی از نوچه هاش نداره دیگه انتظاراتش را علنی تر کرده چراکه با آمدن احمدی نژاد دیگه فرصت سوارکاری ندارند
پاسخ
ناشناس
Sweden
۲۲:۵۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
عزیزم بیخود منتظر احمدی نژاد نباش. جمهوری اسلامی به طور کامل استحاله شده و دیگر نسبتی با انقلاب اسلامی ندارد. به جای فکر کردن به انتخابات به فکر اجرای بند میم وصیت نامه امام خمینی و راه انداختن انقلاب جدیدی باشید.
jhj
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
۰
۱
این اقای ناشناس چی میگه؟ با کی کارداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها