کد خبر: ۳۹۴۸۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۵
با پشتيباني آتش ارتش سوريه پاتك عناصر مسلح در اردوگاه آزاد شده حندرات در شمال شهر حلب ناكام ماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم در سوريه، تيپ فلسطيني قدس با پشتيباني آتش ارتش سوريه نيمه شب گذشته با پاتك عناصر مسلح به مواضع خود در اردوگاه آزاد شده حندرات در شمال شهر حلب مقابله كرد.

بر همين اساس پاتك گروههاي تروريست براي بازپس گيري اردوگاه حندرات - بعد از مقابله نيروهاي تيپ قدس با آنها- شكست خورد.

نيروهاي ارتش و تيپ فلسطيني قدس پيشتر موفق شدند كه اردوگاه راهبردي حندرات را از كنترل گروههاي تروريست خارج كرده و آزاد كنند.

نبردهاي شديدي نيز بين يگان هاي ارتش سوريه و تروريست هاي گروه جبهه النصره در محور شيخ سعيد در جنوب شهر حلب روي داد.

همزمان پنج غيرنظامي در جريان حمله گروههاي مسلح شهيد شدند. اين پنج نفر به همراه تعداد ديگري از خانواده هاي ساكن منطقه الصالحيه واقع در محله هاي شرقي شهر حلب تلاش مي كردند تا خود را به منطقه امن شهر حلب برسانند.

ارتش سوريه محله هاي شرقي شهر حلب را كه تروريست ها در آن مستقر هستند، در محاصره خود دارد.

در همين حال، يك منبع نظامي در استان حماه گفت: يگان هاي ارتش سوريه نبردهاي سنگيني با تروريست ها در اطراف دو شهرك معان و الكباريه در ريف شمالي شهر حماه داشتند. اين نبردها درپي حمله تروريست ها به مواضع ارتش در اطراف دو شهرك ياد شده روي داد.

همچنين نيروهاي ارتش سوريه استحكامات دفاعي خود در منطقه كراح در ريف شمالي شهر حماه را تقويت كردند و خسارت هاي زيادي به عناصر مسلح گروه جبهه النصره و گروههاي هم پيمان آنها وارد كردند.

همزمان سايت هاي گروههاي مسلح در اينترنت به كشته شدن ابو حيدر الحموي مسئول "تيم نفوذ كننده" گروه مسلح موسوم به "ابناء الشام" در جريان آتش ارتش سوريه در جبهه روستاي معان اذعان كردند.

ارتش سوريه در شرق نيز با حمله عناصر گروه تروريستي داعش به محور محله الصناعه در شهر ديرالزور و حويجه صكر در اطراف آن و الجفره در جنوب شرقي اين شهر مقابله كرده و شماري از عناصر مسلح را كشته يا زخمي كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها