کد خبر: ۳۹۴۸۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۵
سنایی:
نایب‌رئیس پیشین فدراسیون اسکواش گفت: فقط به عنوان سرمربی یک باشگاه اسکواش در آمریکا فعالیت می‌کنم و با پايان مسئوليتم در اين باشگاه به ايران بازخواهم گشت.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا سنایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه شنیده می‌شود دو تابعیتی است اظهار داشت: در حال حاضر فقط به عنوان سرمربی یک باشگاه اسکواش در آمریکا فعالیت می‌کنم و با پايان مسئوليتم در اين باشگاه به ايران باز می‌گردم.

وی افزود: من دوتابعیتی نیستم و تنها تابعیت ایران را دارم و واقعا نمی‌دانم این مسائل چرا عنوان شده است. من دوران تحصیلم را هم خارج از کشور بودم و پس از پایان آن به کشور برگشتم و به اسكواش ايران خدمت كردم. حتی قبل از اینکه به آمریکا سفر کنم در نشست مطبوعاتي عنوان کردم که سفر من به صورت موقتی است و بدون شک به ایران برمی‌گردم.

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون اسکواش با اشاره به اینکه فعالیت در اسکواش آمریکا یک فرصت ویژه برای او و اسكواش ايران بوده است تصریح کرد: آمریکا کشوری است که روند پیشرفت اسکواش در این کشور بسیار سریع است و جایگاه خوبی در اسکواش دنیا دارند تا جايی كه اخيرا تيم‌های پسران و دختران آنها به ترتيب به مقام‌های سوم و دوم جهان دست یافته‌اند. من هم تلاش می‌کنم تا زمانی که در این کشور هستم اندوخته‌هایم در اسکواش را افزایش دهم. زمانی که به ایران برگشتم باز هم در خدمت اسکواش کشورم خواهم بود.

سنایی ادامه داد: اسکواش ایران در سالی که گذشت دوران نسبتاً موفق‌آمیزی داشت و تعدادی از بازیکنان کشورمان مثل سجاد زارعیان نتایج خوبی گرفتند. اما فدراسیون اسکواش مثل بسیاری از فدراسیون‌ها مشکلات مالی زیادی دارد و این معضل همچنان پا برجاست. ما نباید اجازه دهیم پشتوانه‌سازی در فدراسیون اسکواش قطع شود و باید به دنبال این باشیم که در استعدادیابی از مربیان سطح اول استفاده کنیم تا روند پیشرفت اسکواش ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از استان‌ها عملکرد خوبی در اسکواش داشته‌اند گفت: ما باید تعداد این استان‌ها را بیشتر کنیم و شرایط حضور افراد قوی و با دانش را را در هیئت‌ها را فراهم کنیم. اگر استان‌ها عملکرد خوبی در اسکواش داشته باشند می‌توانند قهرمان‌های زیادی را به اسکواش کشور تحویل دهند.

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون اسکواش در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: سجاد زارعیان برای اسکواش ایران حکم یک الماس را دارد و سال خوبی را برای اسکواش ایران رقم زد و باید توجه بیشتری به او شود. سال‌ها طول کشید تا زارعیان به این سطح برسد. امیدوارم قدر او و ديگر ورزشکاران جوانی را كه حاصل كار اين سال‌هاست را بدانیم و باید کمک کنیم تا آنها روند صعودی که داشته‌اند را ادامه دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها