کد خبر: ۳۹۵۰۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، هافبک جنوبی استقلال در این روزها مورد بی‌اعتنایی سرمربی تیمش قرار گرفته است.

بهنام برزای با گل دقایق پایانی‌اش به پیکان بلافاصله بعد از تعویض امیدوار بود که بتواند جای ثابتی در ترکیب تیم استقلال برای خود پیدا کند اما نکته عجیب اینکه از این بازی به بعد او دیگر هرگز حتی در لیست 18 نفره استقلال هم قرار نگرفت تا منصوریان به ستاره های میلیاردی و البته بی اثر استقلال میدان بدهد.

به گزارش بانک ورزش، به نظر می رسد در استقلال هر کسی پر سروصداتر باشد بازی می کند. علی قربانی هم در بازی های تدارکاتی نشان داده بود فوق العاده باهوش و گلزن است اما در مسابقات به صورت ذخیره و دقایقی کوتاه وارد زمین می شد تا اینکه جلوی ذوب آهن در ترکیب قرار گرفت و روی یک توپ ساده که کسی فکرش را نمی کرد، گل حساسی را برای تیمش به ثمر رساند. حالا نیمکت نشینی برزای هم که معمولا تاثیرگذار ظاهر می شود این شایعه را تقویت کرده و این اصلا خبر خوبی برای منصوریان نیست.

ناگفته نماند منصوریان در نفت هم با وجود گلزنی های فوق العاده حساس قربانی، ترجیح می داد از او به عنوان تعویض طلایی استفاده کند تا نشان دهد تعویض هایش حرف ندارد!

برزای که فصل گذشته به خوبی موفق شد توانایی‌های خود را به رخ هم‌تیمی‌هایش بکشد، آخرین شانس خود را در بازی مقابل ملوان نوین می بیند تا منصوریان را راضی به حفظ خود کند. البته این مهم باز هم به نظر منصوریان بستگی دارد و شاید سرمربی کم تجربه آبی ها باز هم ترجیح بدهد نفرات نامدارش را در خط حمله به کار گیرد تا به آنها شانس خروج از زیر فشار انتقادات را بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها