کد خبر: ۳۹۵۰۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۵
در پي درگيري بين گروه تروريستي داعش و نيروهاي عراقي در جنوب موصل، حدود ۳۵ خودروي اين گروه تروريستي كه بيشتر آنها مجهز به سلاحهاي متوسط و سنگين بود منهدم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العهد، گروه تروريستي داعش، ناحيه القياره در جنوب موصل را هدف حمله غافلگير كننده خود قرار داد و درگيري‌هاي شديدي بين تروريستهاي داعشي و نيروهاي ارتش و داوطلب مردمي عراق صورت گرفت.

در پي اين نبردها، حدود 35 خودروي گروه تروريستي داعش كه بيشتر آنها مجهز به سلاحهاي متوسط و سنگين بودند منهدم و دهها نفر از مهاجمان به هلاكت رسيده و يا زخمي شدند.

جنگنده‌هاي ائتلاف بين المللي يك خودروي بمب‌گذاري شده گروه تروريستي داعش كه قصد داشت يگان تفنگداران در روستاي الحود در جنوب القياره را هدف قرار دهد، منهدم كردند. اين جنگنده ها همچنين دو سكوي شليك موشك تروريستها نيز منهدم شد.

جنگنده‌هاي ائتلاف بين المللي همچنين روستاي سلطان عبدالله در ناحيه القياره را نيز هدف قرار دادند كه در پي آن چندين خودروي داعش منهدم و بيش از 25 تروريست به هلاكت رسيده و يا زخمي شدند.

گروه تروريستي داعش همچنين شماري از عناصر فراري خود از نبردهاي الشرقاط را در مقابل انظار عمومي در ميداني در مركز موصل اعدام كرد.

يك منبع محلي در استان صلاح الدين گفت كه نيروهاي امنيتي عراق امروز 19 جسد را در يكي از زندانهاي گروه تروريستي داعش در الشرقاط،كشف كرده اند.

صبح امروز در پي انفجار يك بمب در منطقه النهضه، يك غير نظامي كشته و پنج نفر ديگر نيز زخمي شدند.

همچنين بمب ديگري نيز در منطقه السنك در مركز بغداد منفجر شد كه در پي آن يك شهروند عراقي كشته و سه غير نظامي نيز زخمي شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها