کد خبر: ۳۹۵۵۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۵
ستاره ولزی رئال مادرید فاش کرد ابتدای دوران فوتبالش یک مدافع بوده اما یک مربی او را تبدیل به مهاجم کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، گرت بیل یکی از گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به شمار می آید. او در دوران حضورش در رئال موفق شده است دو بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

بیل در مورد شرایطش در ترکیب قوهای سپید اظهار کرد: به صراحت باید بگویم دوست دارم در خط حمله بازی کنم اما کمک کردن به خط دفاعی هم گناه نیست. می توانم چنین ماموریتی هم داشته باشم. مارتین یول نخستین مربی بود که از من در خط دفاعی استفاده کرد. برای نخستین بار در دیدار برابر منچستریونایتد در اولدترافورد در خط دفاعی بازی کردم.

او ادامه داد: هری ردنپ پست من را تغییر داد و تصمیم گرفت از من به عنوان یک مهاجم استفاده کند چراکه او به خوبی می دانست به خاطر تمایل زیادی که به خط حمله دارم، نمی‌توانم به خوبی در خط دفاعی به تیمم کمک کنم.

بیل از رویایش نیز برای قهرمانی دوباره با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد و گفت: بسیار دوست دارم که نخستین تیمی باشیم که از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دفاع می کنم. بسیار زیبا خواهد بود اگر بتوانیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم. آماده هستم تا در هر پستی که سرمربی تشخیص می دهد به میدان بروم. در شرایط خوبی به سر می برم و آماده هستم به رئال کمک کنم.

ستاره ولزی رئال مادرید  در پایان سخنانش درباره شرایط رئال مادرید هم اضافه کرد: برای رسیدن به بهترین شرایط، به زمان نیاز داریم. رئال مادرید تا حدودی به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شده است. اگر می خواهیم خوب نتیجه بگیریم، باید متحد باشیم. رئال می تواند فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.

رئال مادرید در لالیگا با 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها