کد خبر: ۳۹۶۱۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سخنگوی دولت گفت: از دستگاه های نظارتی می‌خواهیم هرکسی را در هر جایگاهی تخلفی کرده و دریافتی‌اش خلاف قانون بوده تعقیب کند و ما نیز در این زمینه تابع قانون هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ١٠ هزار واحد تولیدی نیمه فعال یا راکد تسهیلات دریافت کرده‌اند.

از سوی دیگر تکمیل طرح های نیمه تمام را با اولویت در دستورکار داریم که ٣٧ هزار میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده شده و تا قبل از پایان سال جاری و در دهه فجر بیش از ٥٠٠ طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: از این مسیر هم اقتصاد کشور پر رونق‌تر می‌شود و هم فرصتی است برای پرداخت بدهی پیمانکاران. از این سو حدود ٢٠ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: ١١.٥ میلیون تن گندم خریداری شده که نیازمند ١٤ هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان هستیم که بیش از ١٠ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان تأمین و به گندم کاران پرداخت شده و مابقی در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

نوبخت درباره فیش‌های حقوقی نجومی گفت: از دستگاه های نظارتی می‌خواهیم هرکسی را در هر جایگاهی تخلفی کرده و دریافتی‌اش خلاف قانون بوده تعقیب کند و ما نیز در این زمینه تابع قانون هستیم.

ادامه دارد . . .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها