کد خبر: ۳۹۶۳۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۵
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به كمك بي‌شائبه آلمان و آمريكا به صدام در جنگ تحميلي عليه ايران گفت: مردم ايران، آلمان را به نام جمهوري شيميايي مي‌شناسند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از ياسوج، سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در كنگره 1800 شهيد استان كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به سجاياي حضرت زينب(س) اظهار كرد: گذشت و فداكاري ابراهيمي حضرت زينب(س) به گونه‌اي است كه فرزندان و برادر و برادرزاده‌هاي خود را براي اسلام روانه قربانگاه مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه نمي‌دانيم از كدام فضيلت آن حضرت سخن بگوييم از صبري كه صبر ايوب را به دست فراموشي سپرد كه همه اقوامش در يك روز جلوي چشم آن حضرت قرباني شدند يا آن صفت حيدري خود كه يزيد ظالم را سر جاي خود مي‌نشاند و براي همه تاريخ و ابديت الگو مي‌شود لذا اين يك معجزه الهي بوده كه در وجود يك زن تبلور يافته است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه حضرت زينب(س) يك الگو و مكتب براي زن ايراني و زن نه شرقي و نه غربي است، گفت: 7 هزار زن شهيده ايران اسلامي از حضرت زينب الگو گرفتند و به كرامت دست يافتند.

* دشمن درصدد سوق دادن زن ايراني به سمت الگوي شرقي و غربي است

وي درباره فداكاري زنان ايران اسلامي در برابر دشمنان در جنگ تحميلي گفت:‌ زن ايراني حاضر به زنده‌‌به‌گور شدن شد اما به امام بدگويي نكرد؛ همچنين زن مسلمان ايراني با تأسي از حضرت زينب(س) به مانند دختر 14 ساله آملي شهيده‌ طاهره هاشمي است كه وقتي منافقين در سال 60 به آمل يورش مي‌برند در مقابل آنان مي‌ايستد و به شهادت مي‌رسد.

نقدي افزود:‌ در دوران انقلاب شاهد بودم كه گارد شاهنشاهي خيابان‌هاي قم را تصرف كرده بود و سر هر كوچه مغزهاي متلاشي شده به ديوارها چسبيده بود، اما با اين حال مادري درب خانه را باز كرد و دست پسر را گرفت و از او خواست كه به تظاهرات برود. 

وي با بيان اينكه زنان در ايران اسلامي حماسه حضور در عرصه سياسي و ابلاغ پيام شهدا و پيام‌رساني حماسه‌آفرينان جبهه‌ها را هم داشتند، گفت: مادراني داريم كه داغ 5 فرزند را ديده‌اند و خم به ابرو نياورده‌اند. 

نقدي بيان كرد: همسراني داريم كه تا 8 فرزند خود را پس از شهادت همسرشان روانه جبهه كردند و امروز فرزندان آنها پس از آن همه فداكاري در دوران دفاع مقدس در بالاترين مراجع علمي قرار گرفته و بهترين پرورش‌ها را يافته‌اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه زنان دفاع مقدس پرروش يافته مكتب حضرت زينب(س) فداكاري‌هاي بسياري كرده‌اند، گفت: چه بسا زناني كه 35 سال است همسران قطع نخاعي خود را پرستاري مي‌‌كنند و خم به ابرو نياورده‌اند.

نقدي با اشاره به اينكه دشمنان شكست‌خورده نمي‌خواهند و نمي‌توانند عظمت و كرامت زنان ايران اسلامي را ببينند،‌ افزود:‌ تلاش آنها سوق دادن زن ايراني به سمت الگوي شرقي و غربي است. 

* استكبار به دنبال خارج كردن زن ايراني از مكتب حماسه‌آفريني است

وي بيان كرد: آنها مي‌خواهند زن يا در كنج خانه بماند و هيچ نداند و اگر مي‌خواهد نقش‌آفريني كند، آلوده به بي‌حجابي،‌ بي‌عفتي و فساد باشد.

نقدي خاطرنشان كرد: آنها مي‌خواهند زن ايراني را از مكتب حماسه‌آفرين خارج كرده و به سياه‌چال شرق و غرب بكشند و برنامه‌ريزي زيادي براي به زانو درآوردن زن كرده‌اند.

وي با بيان اينكه زنان ما بيدار بوده و از كنگره‌ها و يادواره‌ها و ذكر شهدا به عنوان يك فرصت استفاده مي‌كنند،‌ گفت: الگويي كه غربي‌ها و آمريكايي‌ها براي زنان ما دارند هماني است كه در 50 سال حاكميت آمريكا و انگليس بر ايران شاهد بوديم و نتيجه آن هيچ كاره بودن زن در سياست و بي‌سوادي 80 درصد زنان ايراني بود.

نقدي بيان كرد: نتيجه الگوي غربي اين بود كه زن ابزار شهوت‌راني مردان شده، اما نتيجه الگوي مكتب الهام‌گرفته از حضرت زينب(س) و حضرت زهرا (س) تكامل زن است كه امروز آن را در ايران اسلامي مشاهده مي‌كنيم. 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در عرصه اجتماعي امروز تعداد دانشجويان دختر از پسران بيشتر است و شاهد حضور متخصصان، فوق‌تخصص‌ها و پژوهشگران برتر زن در بالاترين سطوح در كشور هستيم.

وي بيان كرد: در عرصه سياسي هم زنان نقش‌آفرين و تحول‌آفرين هستند و حضور خود را با الگوي اسلامي با قدرت به منصه ظهور گذاشته‌اند.

نقدي با اشاره به ادعاهاي دروغين حقوق زن و حقوق بشر غربي‌ها خاطرنشان كرد: زن ايراني فريب آنها را نخواهد خورد، زيرا در كشور آنها مردها هم آزاد نيستند. 

* كدام آمريكايي امروز مي‌تواند به جز دو كانديداي فاسد شركت‌هاي چند مليتي به فرد ديگري رأي دهد

وي ادامه داد: كدام مرد آمريكايي امروز مي‌تواند به جز دو كانديداي فاسد شركت‌هاي چند مليتي به فرد ديگري رأي دهد لذا اين ادعاهاي غربي‌ها و به خصوص آمريكايي‌ها براي ما شنيدني نيست. 

نقدي گفت: مقام كشوري كه آتش دو جنگ جهاني را بر افروخته و 150 ميليون انسان را كشته و صدها ميليون نفر را بي‌خانمان كرده چگونه امروز مي‌تواند ايران را متهم به نقض حقوق بشر كند. 

وي با رجوع به پرونده آلمان در جنگ تحميلي گفت: همه ابرقدرت‌ها صدام را حمايت كردند ولي كثيف‌ترين آنها حمايت آلمان و آمريكا از صدام بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت: مردم ايران، آلمان را جمهوري شيميايي آلمان مي‌دانند و اين پرونده نكبت‌باري است كه آنها در كارنامه دارند و هرگز نمي‌توانند با اين ژست‌ها مردم ما را منحرف كنند. 

وي با تأكيد بر اينكه جوانان امروز به مانند جوانان دوره دفاع مقدس براي دفاع از حرم و حضور در مناطق مقاومت دست در شناسنامه مي‌برند،‌ بيان كرد: افرادي مانند حجت‌الاسلام شهيد علي تمام‌زاده داريم كه وقتي از رفتن وي براي دفاع از حرم جلوگيري مي‌شود، با گذرنامه افغاني به جبهه مي‌رود در حالي كه فرزند خردسالش تازه به راه افتاده است. 

نقدي خاطرنشان كرد: اين مقاومت و ايستادگي براي ما در همه عرصه‌ها پيشرفت و سربلندي را به دنبال داشته و امروز پرچم ايران در سواحل درياي سرخ و مديترانه به اهتزاز درآمده است. 

وي در پايان گفت: در يكشنبه‌اي كه در پيش رو داريم خواهيد ديد در خيابان‌هاي نيويورك چه شور و شوق و عظمتي براي امام حسين(ع) برپا خواهد شد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها