کد خبر: ۳۹۶۳۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۵
مرد مغازه‌داری پیش از ظهر امروز پس از مشاجره با کارمندان اداره مالیات و دارایی شهرستان نور اقدام به خودکشی در ملأ عام کرد.
به گزارش پایگاه 598، فرهاد مصدری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، با اشاره به خودکشی یک مرد مغازه‌دار در اداره دارایی شهرستان نور، اظهار داشت: این فرد مغازه کیف و کفش داشته که پیش از ظهر امروز پس از مراجعه به دارایی شهرستان نور با کارشناسان مالیاتی آنجا مشاجره کرده است.

وی افزود: پس از مشاجره میان مرد مغازه‌دار و کارشناسان مالیاتی این فرد در حضور همه افراد شاهرگ خود را زده و اقدام به خودسوزی کرده است.

مسئول اورژانس مازندران با بیان اینکه نیروهای اورژانس پس از تماس با آنها به موقع به محل حادثه رسیده‌اند، گفت: به دلیل شدت جراحات ناشی از خودکشی، فرد مغازه‌دار جان خود را از دست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
این م تقصیر احمدی نژاده ، همش تقصیر احمدی نژاده خدا لعنتتون کنه قاتلا ، تدبیر تو سرتون بخوره
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
بیچاره همسر و فرزندانش
پاسخ
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
تصويب واجراي قوانيني كه جاوتر از فرهنگ ما ميباشند وبدون در نظر گرفتن بسترهاي لازم براي انجام امور بزرگ نتيجه اي جز اين وقايع نخواهد داشت
روحت شاد اي مرد كه به دنبال روزي حلال بودي
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
ببینید که این قوانین دست و پا گیر و بی مورد چه بر سر مردم میاورند که مردم بیچاره جزء خودکشی راه دیگه ای نمیدانند و دولتمردان هم مشغول چپاول حقوقهای غارتی هستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها