کد خبر: ۳۹۶۴۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۵
تهیه کننده سریال تلویزیونی "معمای شاه" با تاکید بر اینکه پخش شبانه سریال "معمای شاه" باعث بهتر دیده شده شدن آن می شود، از بازی محمدرضا شریفی نیا و امیریل ارجمند در سکانس های فعلی این اثر تاریخی سخن گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، علی لدنی تهیه کننده سریال تلویزیونی "معمای شاه" با اشاره به پخش هر شب این سریال تلویزیونی "الف ویژه"، گفت: تصمیم برای پخش هر شب سریال "معمای شاه" به دلیل دیده شدن هر چه بهتر این اثر تاریخی توسط مخاطبان تلویزیون است.

وی ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده، به طور معمول سریال‌هایی که پخش هر شب داشتند با استقبال بهتری از سوی مخاطبان رو به رو شده اند و به همین دلیل برای پخش "معمای شاه" نیز چنین تصمیمی گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تمامی قسمت‌های این سریال تلویزیونی از ابتدا آماده نبود چرا که اگر آماده بود، این سریال از ابتدا به صورت هر شب روی آنتن شبکه یک می رفت.

لدنی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: به دلیل تصویربرداری و اینکه ما از نظر زمانی فرصت نمی کردیم این سریال را به پخش شبانه برسانیم، این اتفاق از ابتدای پخش این اثر تاریخی رخ نداد اما به طور کلی ما به عنوان عوامل سازنده این اثر موافق پخش شبانه آن بودیم.

تهیه کننده سریال "معمای شاه" با تاکید بر روند موفقیت آمیز پخش سریال‌های شبانه، یادآور شد: تجربه نشان داده سریال‌هایی که به صورت شبانه از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن رفته با استقبال بهتری از سوی مخاطبان روبه رو شده است.

وی با اشاره به تعداد قسمت های کلی مجموعه "معمای شاه" توضیح داد: سریال "معمای شاه" به طور کلی بین 70 تا 80 قسمت تولید شده است و قرار است این مجموعه از 24 مهر به صورت هر شب روی آنتن شبکه یک سیما برود.

وی افزود: پخش سریال "معمای شاه" از قسمت اول آن تا قسمت 41 که مخاطبان تا این لحظه آن را تماشا کرده اند، تا بهمن ماه زمان می برد و پس از آن قسمت های جدید این اثر تلویزیونی نمایش داده می شود.

لدنی با اشاره به مراحل فعلی تصویربرداری سریال "معمای شاه" تصریح کرد: هم اکنون در روند تصویربرداری این اثر تلویزیونی به دهه 50 تا 60 رسیده ایم و مشغول ضبط سکانس هایی هستیم که بین سال های 50 تا 57 اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعدادی از بازیگرهایی که بیشتر نقش آن ها در روند سریال ادامه داشت، مشغول ایفای نقش در این اثر هستند که از جمله آن ها به محمدرضا شریفی نیا، امیر یل ارجمند اشاره کرد و همچنین نازنین فراهانی به تازگی به جمع هنرمندان اضافه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها