کد خبر: ۳۹۶۵۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۵
فرماندهي‌كل ارتش سوريه خطاب به همه عناصر مسلح در محلات شرقي حلب تأكيد كرد كه منتظر كمك كسي نباشند، زيرا همه خطوط امدادرساني به آنها قطع شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم در دمشق، فرماندهي‌كل ارتش سوريه دستور كاهش تعداد حملات هوايي و توپخانه‌اي به مواضع تروريستها در محلات شرقي حلب را با هدف كمك به كساني كه خواهان خروج از مناطق تحت اشغال تروريستها هستند، صادر كرد.

فرماندهي‌كل ارتش سوريه خطاب به همه عناصر مسلح در محلات شرقي حلب تأكيد كرد كه منتظر كمك كسي نباشند، زيرا همه خطوط امدادرساني به آنها قطع شده است و هيچ راهي ندارند به‌جز اينكه سلاحهاي خود را رها كنند.

در بيانيه فرماندهي‌كل ارتش سوريه آمده است: در پي موفقيتهاي نيروهاي ارتش سوريه در حلب و قطع همه راههاي امدادرساني به گروههاي تروريستي در محلات شرقي اين شهر و انهدام مراكز حياتي تروريستها و مقرهاي آنها، فرماندهي كل ارتش سوريه با هدف بهبود اوضاع انساني غيرنظاميان در حلب كه گروههاي تروريستي آنها را گروگان گرفته و به سپرهاي انساني براي خود تبديل كرده‌اند، دستور كاهش حملات هوايي و توپخانه‌اي به مواضع تروريستها را صادر كرد.

اين تصميم بعد از پيشروي‌هاي نيروهاي ارتش سوريه در حلب و قطع تمام راههاي امدادرساني به گروههاي تروريستي در محلات شرقي شهر و انهدام مراكز حياتي تروريستها و مقرهاي آنها، صورت گرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها