کد خبر: ۳۹۶۵۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۵ مهر ۱۳۹۵
تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد كه يعقوب كريمي بعد از دوران آسيب‌ديدگي به جمع اعضاي تيمش بازگشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تيم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را در كمپ زنده‌ياد حجازي و در حضور سيدرضا افتخاري مديرعامل باشگاه برگزار كرد. 

* در تمرين امروز آبي‌پوشان، مگويان و علي قرباني حضور نداشتند، ضمن آنكه يعقوب كريمي بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسيب‌ديدگي، به تمرينات آبي‌پوشان برگشت. 

* عليرضا منصوريان پيش از شروع تمرين امروز آبي‌پوشان براي دقايقي با يعقوب كريمي و محسن كريمي به صحبت پرداخت. 

* نصرالله عبداللهي و بهتاش فريبا امروز از نزديك نظاره‌گر برنامه‌هاي تاكتيكي آبي‌پوشان بودند، ضمن آنكه سيدرضا افتخاري توضيحاتي را در خصوص سفرش به كلمبيا و خاطرات اين سفر با دو پيشكسوت استقلال انجام داد. 

* حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در گوشه‌اي از زمين نظاره‌گر برنامه‌هاي اين تيم بودند. 

* با توجه به برگزاري تمرين در ساعت 12، آفتاب عجيبي روز زمين كمپ مرحوم حجازي افتاده بود و به همين علت بازيكنان كمي در اين مورد اذيت شدند، هنگامي كه دروازه‌بانان مشغول تمرين بودند، يكي از آنها به بابازاده گفت كور شديم، توپ را نمي‌بينيم! دكتر امين نوروزي در تمرين امروز تيم استقلال حاضر شد و براي دقايقي تمرينات روزبه چشمي را زيرنظر گرفت. 

* در حين تمرين امروز، جابر انصاري دچار آسيب‌ديدگي از ناحيه كشاله شد، اما بعد از بازديد دكتر نوروزي از ناحيه مصدوم، وي به تمرينات تاكتيكي برگشت. 

* سيدمهدي رحمتي امروز به همراه دو فرزند خود به محل تمرين آمده بود. جالب اينجاست كه وقتي رحمتي در حال صحبت با مربي دروازه‌بانان اين تيم بود، فرزند كوچك وي از پدرش تقاضاي توپ مي‌كرد! 

* خسرو حيدري در تمرين امروز استقلال 20 دقيقه زودتر از سايرين كارهاي تاكتيكي را ترك كرد. هنگامي كه حيدري در بخش اول فوتبال درون‌تيمي در تيم سبز بازي مي‌كرد، سيدحسين حسيني به اشتباه توپ را دراختيار تيم صورتي قرار داد كه حيدري به او گفت اين پاسي كه تو دادي خودشان نمي‌توانستند بدهند! وي بعد از دقايقي پس از خوش و بش با مديرعامل استقلال به رختكن رفت.

* در حالي كه بازيكنان تيم استقلال مشغول فوتبال درون‌تيمي بودند، محسن كريمي، پادواني، رابسون، انصاري و فرشيد باقري زيرنظر مربي بدنساز تمرين هوازي انجام دادند. بقيه بازيكنان زيرنظر منصوريان فوتبال درون‌تيمي را پشت سر گذاشتند. 

* تمرين امروز تيم استقلال در حالي برگزار شد كه افتخاري از ابتداي تمرين در كمپ زنده‌ياد حجازي حضور داشت و عليرضا منصوريان مشغول تمرين دادن تيمش بود، به همين علت سرمربي تيم استقلال در حالي كه افتخاري در كنار عبداللهي و فريبا حضور داشت به سمت وي نرفت، تا تمرين تيمش به پايان برسد و به نوعي هم او را ديد و هم نديد!

به گزارش خبرگزاري فارس، تمرينات تيم فوتبال استقلال فردا مجدداً در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي پيگيري خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها