کد خبر: ۳۹۷۲۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۲۴ مهر ۱۳۹۵
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال
اوضاع در تیم استقلال آرام به نظر می‌رسد هرچند مدت‌ها بحث مربیگری منصوریان در انگلیس سوژه آبی‌ها در تعطیلات بود اما این بحث هم به پایان رسید و آبی‌پوشان خود را برای دومین برد در لیگ شانزدهم آماده می‌کنند. از طرفی پرسپولیس خودش را آماده می کند تا جای تراکتورسازی صدرنشین را دوباره بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه آغاز می شود و در این هفته پرسپولیس میزبان نفت تهران است و استقلال در مشهد به مصاف سیاه جامگان می‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو دیدار مهم هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه در مشهد و تهران برگزار می شود که ابتدا استقلال به مصاف تیم بحران زده فرهاد کاظمی می رود و پرسپولیس نیز میزبان تیم علی دایی است.

سیاه‌جامگان- استقلال؛جدال سخت برای منصوریان
سیاه‌جامگان در هفته هفتم 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی شکست خورد اما پیش از آن نتایج خوبی گرفته با این حال در تعطیلات لیگ مدام صحبت از جدایی فرهاد کاظمی از این تیم می‌شد و در نهایت کاظمی در این تیم باقی ماند. استقلال هم در هفته هفتم اولین بردش را در لیگ کسب کرد تا آبی‌پوشان در مسیر برد قرار بگیرند. اوضاع در تیم استقلال آرام به نظر می‌رسد هرچند مدت‌ها بحث مربیگری منصوریان در انگلیس سوژه آبی‌ها در تعطیلات بود اما این بحث هم به پایان رسید و آبی‌پوشان خود را برای  دومین برد در لیگ شانزدهم آماده می‌کنند. استقلال در صورت برد در جدول لیگ تک رقمی می‌شود.  علی قربانی مهاجم جوانی است که توانسته جای جابر انصاری را در ترکیب اصلی آبی‌پوشان گرفته البته او در بازی با ملوان نوین دچار مصدومیت شد. استقلال همانقدر که راحت گل‌ می‌خورد در خط حمله زهردار و خطرناک است و می‌تواند از خط دفاع ضعیف سیاه‌جامگان به راحتی عبور کند. باید دید این بازی مه راه منصوریان را هموار می‌کند یا آبی پوشان باز هم روی آرامش را نمی بینند؟
 
 پرسپولیس-نفت، جدال استاد و شاگرد
در 12 دیدار اخیر این دو تیم در چارچوب رقابت‎های لیگ برتر، پرسپولیس تنها سه بار موفق شده نفت را شکست دهد و سهم نفتی‌ها نیز کسب سه برد مقابل پرسپولیس بوده است. باقی دیدارهای این دو تیم با تساوی به اتمام رسیده است.
بازی فردای نفت - پرسپولیس دارای حساسیت‎های فراوانی است. از تقابل علی دایی و پرسپولیسی‎ها که بگذریم، به یاد می‎آوریم که بین نفت تهران و پرسپولیس، بازیکنان بسیار زیادی جابه‌جا شده‌اند. در همین فصل نقل‌وانتقالات، سرخپوشان موفق شدند وحید امیری و علیرضا بیرانوند را به‌عنوان ستاره‎های نفت به خدمت بگیرند، دو بازیکنی که در پرسپولیس عملکرد تحسین برانگیزی داشتند.
نکته طعنه‎آمیز اینکه پرسپولیس از دیدار برگشت فصل یازدهم که هدایت تیم به‎عهده مصطفی دنیزلی بود تا امروز نتوانسته نفت تهران را شکست دهد. از سوی دیگر جدال این دو تیم جدال استاد و شاگرد هم هست، برانکو سالها در تیم ملی به دایی داشته هایش را آموخته و حالا باید دید دایی می تواند مقابل استادش قد علم کند یا اینکه قرمزها انتقام فصل گذشته را از نفت می‌گیرند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها