کد خبر: ۳۹۷۴۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
كتاب جديد سيدحسن نصرالله به زبان فارسي، همزمان با عاشوراي حسيني منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598، كتاب جديد سيدحسن نصرالله به زبان فارسي، همزمان با عاشوراي حسيني منتشر شد.
 
اين كتاب «امام مهدي(عج) و اخبار غيب» نام دارد و شامل سخنراني‌هاي عاشورايي سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان است كه توسط انتشارات كتاب جمكران منتشر و راهي بازار نشر شده است.
 
اين كتاب دربرگيرنده سه سخنراني است كه در دهه اول محرم در سال ۲۰۱۴ ميلادي ايراد شده‌اند و به نشانه‌شناسي‌ دوران ظهور و آسيب‌شناسي اقدامات مختلف شيعيان و حتي دشمنان آنها مي‌پردازند و ترجمه و بازگرداني آنها توسط محمدحسين مركبي و با همكاري موسسه دارالموده لبنان انجام شده است.فراگير شدن چنين مباحثي در جامعه عربي به ويژه جامعه شيعي لبنان بهانه خوبي بود تا دبيركل حزب‌الله از فرصت سخنراني‌هاي دهه محرم به بهترين شكل استفاده كند و هم موضوع مورد علاقه و اهتمام جامعه و جوانان را به بحث بگذارد، و هم با تبيين عالمانه و محققانه اين موضوع، از ايجاد انحرافات فكري و عقيدتي كه بستر آن به شدت فراهم شده بود جلوگيري كند.
 
 كتاب امام‎مهدي(عج) و اخبار غيب سيدحسن نصرالله در ايران منتشر شد
موضوع اخبار آخرالزمان، مسئله‌اي بود كه سيدحسن نصرالله در سه سخنراني خود در شب‌هاي پنجم، هفتم و نهم دهه اول محرم سال ۲۰۱۴ به آن پرداخت. روايات آخرالزمان همواره از مسائل بحث‌برانگيز در جامعه علمي بوده، اما در سال‌هاي اخير به واسطه سرعت تحوّلات منطقه از عراق و شام تا حجاز و يمن، به سطح عمومي جامعه كشيده شده است. سخنراني‌هاي اين كتاب با عنوان مبحث اول تا سوم نام‌گذاري شده‌اند. به اين ترتيب كتاب شامل اين عناوين است: مبحث اول: نگاهي به راه‌هاي آگاهي از غيب، مبحث دوم: نگاه اسلام به اخبار غيب و آينده، مبحث سوم: چارچوب روش‌شناسي در مطالعه نشانه‌هاي ظهور و كاربرد آنها.
 
منبع: كيهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها