کد خبر: ۳۹۷۴۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
عضو هيئت مديره استقلال گفت: كار بختيار رحماني پس از تعويض پسنديده نبود و بايد به مربي‌اش حق مي‌داد.

به گزارش پایگاه 598، حسن زماني در گفت‌وگو با تسنيم، درباره برتري يك بر صفر استقلال مقابل سياه‌جامگان مشهد در هفته هشتم ليگ برتر اظهار داشت: بازيكنان فرصت‌سوزي زيادي داشتند و اگر پنجاه درصد فرصت‌ها تبديل به گل مي‌شد، نتيجه‌ بهتري به دست مي‌آمد. هر چقدر جلوتر مي‌رويم، تيم جا افتاده و اميدوارم همين روند رو به رشد ادامه داشته باشد. مطمئن هستم كه در هفته‌هاي آينده جزو سه، چهار تيم نخست خواهيم بود.

وي افزود: به استقلال اميدوارم، چرا كه بازيكنان و مربيان خوبي داريم. هيئت مديره هم پشت تيم بوده و انشاء‌الله استقلال به جايگاه واقعي‌اش برسد. اين هفته نيز جلسه هيئت مديره برگزار مي‌شود و مسائل مختلف بررسي خواهد شد.

عضو هيئت مديره استقلال در خصوص اينكه بختيار رحماني پس از تعويض به سمت رختكن رفته گفت: بختيار يكي از بهترين بازي‌هاي اين فصلش را انجام داد. علت تعويض او را سرمربي مي‌داند، اما از بازيكن با اخلاق و خوب مانند رحماني بعيد بود كه چنين كاري كند. بختيار حتما در اردوهاي بعدي تيم ملي حضور خواهد داشت اما حركت او پسنديده نبود. هر چقدر هم تعويضش اشتباه بوده باشد، بايد اين حق را به مربي بدهد و اعتراضي به تعويض نداشته باشد.

زماني در واكنش به اظهارات سيدرضا افتخاري مبني بر اينكه نيازي به مديرعاملي استقلال نداشته است، عنوان كرد: افتخاري برخي مواقع صحبت‌هاي شوخي را طوري مطرح مي‌كند كه به صورت جدي به نظر مي‌آيد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها