کد خبر: ۳۹۷۴۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي ايرانشهر گفت: ۲ عامل انتشار اخبار كذب و تصاوير گروهك‌هاي تروريستي و تكفيري كه با ايجاد وبلاگ اقدام به انتشار مي‌كردند، توسط ماموران انتظامي ايرانشهر دستگير شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان، دوست‌علي جليليان اظهار داشت: با توجه به دريافت گزارشي مبني بر اينكه افرادي با ايجاد وبلاگي ضمن اقدام به انتشار اخبار كذب و تصاويري از گروهك‌هاي تروريستي و تكفيري به همراه پرچم آنان، سبب ناامن نشان دادن كشور، به قصد ايجاد جو رواني منفي مي‌كردند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتاي نيروي انتظامي ايرانشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامي ايرانشهر افزود: با بررسي‌هاي تخصصي انجام گرفته توسط كارشناسان مبارزه با جرايم سايبري، دو متهم مورد نظر شناسايي و به پليس فتا احضار شدند.

وي تصريح كرد: متهمان موردنظر پس از اينكه با شواهد و مستندات محكم كارآگاهان پليس فتا مواجه شدند، به بزه انتسابي خود اعتراف كردند و تجهيزات مورد استفاده آن‌ها شامل گوشي تلفن همراه و سيم كارت، دو دستگاه كيس رايانه و يك عدد هارد اكسترنال كشف و ضبط شده و پس از تشكيل پرونده راهي مراجع قضايي شدند.

جليليان خاطرنشان كرد: پليس فتا همواره با رصد دقيق هرگونه موارد غيرقانوني و خلاف مقررات، در فضاي مجازي اجازه هيچگونه قانون‌شكني و قانون‌گريزي را به متخلفان در فضاي مجازي نمي‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها