کد خبر: ۳۹۷۵۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
پیشکسوت پرسپولیس نسبت به رفتار بختیار رحمانی و مهدی طارمی انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، علی پروین نسبت به رفتار نخ نما شده بختیار رحمانی بعد از تعویض در بازی با سیاه جامگان و همچنین ناراحتی مهدی طارمی در بازی با نفت بعد از تعویض انتقاداتی را مطرح کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین در خصوص رفتار دو بازیکن پرسپولیس و استقلال صحبت زیر را مطرح کرد:
 شما ازجمله مربیانی هستید که همواره مخالف بازیکن‌سالاری بودید، اما روز گذشته چه در بازی استقلال و سیاه‌جامگان و چه در بازی پرسپولیس و نفت بختیار رحمانی و مهدی طارمی با ناراحتی از زمین در زمان تعویض بیرون آمدند. 

به هر حال بازیکنان در زمان بازی عصبی هستند و شاید از تعویض ناراحت شوند، اما آنها باید بدانند که این مربی است که تعیین می‌کند چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی بازی نکند. بازیکنان باید به خودشان بقبولانند که بهترین بازیکن دنیا هم تعویض می‌شود و نباید از این کارها انجام دهند. زمان خود ما هم خیلی کم از این اتفاقات رخ می‌داد، دیروز هم که بازی‌ها را دیدم متوجه شدم که بختیار رحمانی از استقلال و مهدی طارمی در پرسپولیس در زمان تعویض، چهر‌ه‌شان ناراحت بود، اما آنها نباید از تعویض خود ناراحت باشند. طارمی دیروز خیلی خوب بازی کرد و یک گل زد و یک پنالتی گرفت و شاید دوست داشته بیشتر بازی کند،‌ اما باید بداند مربی تشخیص می‌دهد چه بازیکنی در زمین بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها