کد خبر: ۳۹۷۷۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۵
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان نظرآباد گفت: رئيس جمعيت هلال احمر نظرآباد گفت: تصادف زنجيره‌اي در آزادراه كرج ـ قزوين منجر به مصدوم شدن 11 نفر از سرنشينان و مسافران اين خودروها شد.

به گزارش پایگاه 598، نادر مايلي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: آزادراه كرج ـ قزوين يكي از اصلي‌ترين و محورهاي با اهميت كشور به شمار مي‌آيد.

وي افزود: عبور و مرور خودروها به ويژه خودروهاي سنگين حمل بار از اين محور با توجه به درستي به پايتخت، موجب شده كه آزادراه تهران ـ كرج ـ قزوين از اهميت بسيار زيادي در حوزه حمل و نقل جاده‌اي به شمار آيد.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان نظرآباد تصريح كرد: بر اساس آخرين گزارش‌ها روزانه ده‌ها هزار خودرو سبك و سنگين در اين محور تردد مي‌كنند و بايد براي حفظ سلامت و امنيت شهروندان و مسافران تدابير ويژه‌اي انديشيده شود.

مايلي گفت: به همين دليل تيم‌هاي امدادي هلال احمر به طور مرتب در اين محور آماده‌باش هستند و در صورت اطلاع از حادثه‌اي در كمترين زمان ممكن براي نجات مصدومان اقدام مي‌كنند.

وي بيان داشت: متأسفانه حدود ساعت 11 صبح امروز مطلع شديم كه تصادف زنجيره‌اي در لاين جنوبي محور كرج ـ قزوين در محدوده پل نظرآباد اتفاق افتاده كه يكي از خودروها اتوبوسي با چندين سرنشين است.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان نظرآباد افزود: با توجه به اهميت حادثه چند تيم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و در نهايت مشخص شد كه در اين تصادف سه دستگاه اتوبوس، پرايد و كاميونت با هم برخورد كرده‌اند.

مايلي ادامه داد: بر اثر حادثه فوق يازده نفر از سرنشينان اتوبوس و پرايد مجروح شدند كه با اقدامات صورت گرفته از سوي مأموران امدادي هلال احمر به بيمارستان‌هاي شهرستان‌هاي نظرآباد و ساوجبلاغ منتقل شدند.

وي اظهار داشت: حال مجروحان حادثه فوق رضايت‌بخش است و هم‌اكنون در مراكز درماني و بيمارستاني تحت درمان قرار دارند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان نظرآباد تصريح كرد: در حال حاضر پليس راه مشغول بررسي علت حادثه است.

مايلي با اشاره به تردد خودروهاي سنگين در آزادراه كرج ـ قزوين گفت: انتظار داريم كه رانندگان به ويژه رانندگان خودروهاي عمومي حمل مسافر با احتياط بيشتري در اين مسير تردد كنند، چراكه كوچك‌ترين حادثه‌اي، جان ده‌ها مسافر را به خطر مي‌اندازد.

وي در پايان بيان داشت: مأموران امداد و نجات هلال احمر شهرستان نظرآباد به طور مرتب و مداوم در آماده‌باش بوده و در صورت وقوع حادثه‌اي به كمك مصدومان مي‌شتابند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها