کد خبر: ۳۹۸۰۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۵
فرمانده كميته‌هاي انقلابي يمن از تلفات سنگين تروريست‌ها در چندين محور نبرد در استان مأرب خبر داد و گفت: عربستان فرودگاه الحديده و چند منطقه غيرنظامي ديگر الحديده را بمباران كرد.

به گزارش پایگاه 598، «علي الحوثي» يك فرمانده كميته‌هاي انقلابي يمن در گفت‌وگو با فارس در صنعا اظهار داشت: در پي تلفات سنگين شبه نظاميان تروريست در استان مأرب، رزمندگان يمني توانستند چند حمله تروريستي ديگر را نيز در چندين محور اين استان ناكام بگذارند.

وي با تاكيد بر تسلط كامل نيروهاي نظامي يمن بر غرب استان مأرب گفت: نيروهاي يمني ده‌ها تروريست مزدور منصور هادي را از پاي درآوردند.

از سوي ديگر هشام عبدالله يك منبع ارتش يمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از كشته و زخمي شدن شماري از نيروهاي ائتلاف سعودي در شمال مأرب طي عمليات كمين رزمندگان ارتش يمن خبر داد و گفت: تانك‌هايي متعلق به ائتلاف سعودي نيز در اين عمليات منهدم شدند

وي افزود: اوضاع كنوني نشان مي‌دهد نيروهاي يمني و كميته هاي انقلابي با دستيابي به اهداف مد نظر خود دشمن سعودي را سركوب كردند.

عبدالله همچنين از انهدام يك انبار مواد منفجره متعلق به ائتلاف سعودي در شمال استان مأرب خبر داد.

عربستان فرودگاه الحديده را 8 بار بمباران كرد

در همين حال استان الحديده در غرب يمن نيز شاهد پرواز جنگنده هاي سعودي بر فراز خود بود.

يك منبع يمني گفت: در ورودي فرودگاه غيرنظامي شهر الحديده در سه نوبت و سالن انتظار و گمرك فرودگاه هر كدام 2 بار هدف بمباران قرار گرفت و به دنبال آن سالن اجتماعات بزرگ الحديده و دانشكده پزشكي نيز مورد حمله هوايي قرار گرفت اما از آمار تلفات اين حملات گزارشي دريافت نشده است.

اين در حالي است كه به گفته حسين الحوثي، عمليات نظامي نيروهاي يمني به سوي غرب استان تعز از سه محور ادامه دارد تا مناطق بيشتري را كه تحت سيطره شبه نظاميان تروريست در غرب و جنوب اين استان است بازپس گرفته شود.

الحوثي با اشاره به حمله رزمندگان يمني به پايگاه هاي تروريست ها در غرب تعز گفت: در اين عمليات ده ها تن از تروريست ها كشته و زخمي شدند و جنگنده هاي سعودي به تلافي آن پايگاه رزمندگان يمني را هدف گرفته و پنج تن آنها را به شهادت رساند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها