کد خبر: ۳۹۸۰۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۵
بازيگر ايراني كه چندي پيش براي همكاري به شبكه جم پيوسته بود، از دلايل بازگشتش به ايران گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چندي پيش بود كه موج جديدي با عنوان پيوستن بازيگران، كارگردانان و عوامل فني به شبكه تلويزيوني جم در فضاي مجازي پيچيد. طرح اسامي نظير چكامه چمن ماه، رابعه اسكويي، بهارك صالح نيا، پرديس افكاري، ماني كسراييان، رامسين كبريتي، بهناز سليماني، هرمز سيرتي، مهدي مظلومي و ... كه گفته مي‌شد با امكانات بسيار و دستمزد بالا به اين شبكه تلويزيوني پيوسته‌اند.

پس از آن هم چند كار با حضور اين افراد روي آنتن شبكه جم رفت كه علي‌رغم تبليغات گسترده‌اي كه انجام داده بودند آثاري ضعيف از آب درآمدند كه خيلي مورد اقبلا قرار نگرفتند.

پس از اين شكست بزرگي كه شبكه جم متحمل شد، تصميم گرفت تا راه كار جديدي اتخاذ كند و همين شد تا «سعيد كريمان» مدير شبكه‌هاي جم در نامه‌اي تاكيد كند روند توليدات در اين شبكه از سرعت و كيفيت كافي برخوردار نبست و به دليل ظرفيت محدود توليد، ادامه همكاري با عوامل توليد به شكل استخدام ثابت وجود ندارد و جهت جلوگيري از رسيدن به نقطه‌اي كه هزينه‌هاي سربار مانع از انجام توليد شود، ناگزيريم با مجموع عوامل توليد به شكل پروژه‌اي همكاري كنيم!

انتشار اين نامه قطعا براي كساني كه از سر سوداي موقعيت بهتر به اين شبكه پيوسته‌اند، خوشايند نيست و شايد همين از جمله دلايلي باشد كه «هرمز سيرتي» را وادار به بازگشت كرده است. سيرتي كه بيشتر از آنچه كه در دنياي تصوير باشد، از جمله هنرمندان راديو بوده، اين روزها به ايران برگشته و بنا به گفته خودش ديگر قصد همكاري با شبكه جم را ندارد.

در همين زمينه «هرمز سيرتي» در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون خبرگزاري فارس گفت: من قطعا به ايران برگشته‌ام و همكاري‌ام با شبكه جم به پايان رسيده و تسويه حساب كرده‌ام.

وي درباره دلايل بازگشتش به ايران توضيح داد: سيناپسي از يك فيلمنامه براي من فرستاده بودند كه من حضورم در شبكه جم را بر مبناي آن فيلمنامه پذيرفته و موافقت كرده بودم. اما در ادامه ديدم كه آنچه كه به من ارائه داده بودند عوض شد و من از اين موضوع و قضايا گله‌مند بودم. البته گفتند كه تا يكي دو ماه آينده همه چيز به روال سابق خود برمي‌گردد ولي من ديگر موافقت نكردم و گفتم كه اينطوري به من لطمه مي‌خورد.

سيرتي تصريح كرد: با آمدن آقاي عقيلي كه داستان روي ايشان رفت، من گفتم كه ديگر موافق نيستم و به كار هنري‌ام لطمه مي‌خورد. ضمن اينكه 3 ماه قرارداد من با شبكه جم به پايان رسيده بود و من هم برگشتم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا توليدات شبكه جم و فضاي آنجا در حدي بود كه به خاطر آن از كشور خود برويد و مهاجرت كنيد؟ گفت: اينها مواردي است كه ترجيح مي‌دهم بعدا به آن به طور مفصل پاسخ بگويم. اين روزها در حال رفت و برگشت به دادسراي فرهنگ و رسانه و ارائه پاسخ به يكسري سوالات هستم. البته اين را هم بگويم كه بسيار با احترام با من برخورد كرده‌اند و تا به حال كوچكترين بي‌ادبي به من نشده است و كاملا محترمانه مورد خطاب قرار گرفته‌ام.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها