کد خبر: ۳۹۸۲۰۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
حافظ 20 جزء قرآن کریم از استان فارس با بیان اینکه امروزه سبک زندگی برخی افراد غربی شده است، گفت: انس با قرآن موجب تغییر سبک زندگی و شناخت خداوند می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، رضا فرخاری امروز در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور در این مسابقات ابراز خرسندی و از میزبانی گیلان قدردانی کرد.

وی آغاز فعالیت قرآنی خود را از دوران کودکی عنوان کرد و افزود: حدود پنج سال است که به صورت تخصصی فعالیت قرآنی خود را آغاز کرده‌ام.

حافظ 20 جزء قرآن کریم از استان فارس با بیان اینکه مسابقات سازمان اوقاف همواره در سطح بالایی برگزار می‌شود، گفت: برای نخستین است که در مسابقات سراسری قرآن شرکت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امروزه سبک زندگی برخی از افراد به سمت زندگی غربی تغییر یافته است، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا سبک زندگی انسان‌ها قرآنی باشد.

فرخاری انس با قرآن را موجب تغییر سبک زندگی با قرآن دانست و خاطرنشان کرد: انس با قرآن موجب شناخت خدا و نزدیک شدن به خالق هستی می‌شود.

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات قرآن در زیباکنار گفت: مهمان‌نوازی بسیار خوب گیلانی‌ها جای قدردانی دارد و در مدت برگزاری مسابقات همه چیز برای ما مهیا بود.

حافظ 20 جزء قرآن کریم از استان فارس با بیان اینکه بارش باران در مکان برگزاری مسابقه برای ما بسیار جالب بود، یادآور شد: با توجه به اینکه در شهر و محل سکونت خود معمولاً باران نمی‌بارد در مدت اسکان خود در استان گیلان و بارش‌ها بسیار لذت برده‌ایم.

وی به احساس خوب از حضور در مسابقات قرآنی اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به شرایط خوب حاکم بر مسابقات اوقاف، مشتاق هستم که در مسابقات سال‌های آینده نیز به لطف الهی شرکت کنم.

 به گزارش فارس، با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت تحقیق راه‌یافتگان به فینال این دوره از مسابقات مشخص شدند که هفت نفر به فینال این مسابقات راه یافتند که اسامی آنها به شرح زیر است:

حامد علیزاده از استان خراسان رضوی
سعید پرویزی از استان تهران
سید مصطفی حسینی از استان قزوین
محمدحسن موحدی از استان تهران
حسین رفیعی از استان گیلان
محمد جماله از استان بوشهر
وحید نظریان از استان کرمانشاه
امیر لعل اول از استان خراسان رضوی
کاظم آذرپیرا از استان خوزستان
به گزارش فارس، فینال این دوره از مسابقات عصر امروز اول آبان ماه جاری در سالن جام جم مجتمع رفاهی صدا و سیما در زیباکنار برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها