کد خبر: ۳۹۸۳۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۵
در حالی که مشاهده صحنه های مربوط به مجروح شدن تعدادی از هواداران و تماشاگران بی گناه دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در استادیوم غدیر اهواز در هفته نهم خاطر بسیاری از مردم را تلخ کرد، مسوولان هیات فوتبال استان خوزستان باید برای پیشگیری از وقوع مجدد اینگونه حوادث در بازی این هفته تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران چاره اندیشی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، خوزستانی و خوزستانی ها که از دیرباز به عنوان پایه های فوتبال کشور خدمات بیشماری را به این رشته ورزشی محبوب کشورمان عرضه کرده اند و 3 نماینده آنها به شایستگی تا هفته نهم از این جایگاه دفاع نموده اند و به نوعی تنور مسابقات را گرم کرده اند، در سالیان اخیر به دلایلی که کنترل آن خارج از اختیارات و حیطه مسوولیت های باشگاه ها می باشد متضرر شده اند.

 

همین فصل گذشته بود که برگزاری دیدار حساس تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس در استادیوم کوچک تختی باعث پدید آمدن مشکلات بسیاری برای هواداران و مجروح شدن عده ای شهروند شد.این اقدام غلط موجب شد بسیاری از هواداران پشت درب‌های بسته ورزشگاه تختی بمانند اما اتفاق تاسف‌بارتر از آن دقایقی مانده به شروع مسابقه رخ داد که تماشاگران با پرتاب سنگ و پاره آجر به سمت زمین، نیمکت و بازیکنان پرسپولیس موجب وقفه طولانی مدت در ابتدای این دیدار شدند. با آغاز مسابقه نیز سنگ‌پرانی‌های تماشاگران دو تیم شروع شد و هر زمان بازیکنان به سمت هواداران تیم مقابل می‌رفتند از بارش سنگ در امان نمی‌مانند تا هر بار با وقفه چند ثانیه‌ای بازی به جریان بیافتد.این روند تا دقایق تلف شده بازی ادامه داشت تا اینکه به یکباره تماشاگران پرسپولیسی که در ضلع غربی ورزشگاه تختی بودند به یکباره وارد زمین شدند و فرار می‌کردند.


پس از آن جنجال گزارش 8 صفحه ای از جنجال بزرگ در اهواز تهیه شد و طی آن هیئت فوتبال و استقلال اهواز مقصر شناخته شدند.


این اتفاقات به نوعی دیگر در بازی هفته گذشته تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تکرار شد.به احتمال زیاد اینبار هم قرار است باشگاه میزبان جریمه و تماشاگران آن محروم شوند؛ اما بروز دوباره این چالش ها در شهری که مردمی بسیار فرهنگ، مهمان نواز و خونگرم دارد قطعا دلیل و دلایل دیگری دارد که خارج از چارچوب و حیطه اختیارات باشگاه هاست و لازم است برای جلوگیری از سنگپرانی ها و ... یکبار هم که شده مسوولان دخیل در بروز این ماجراها را بازخواست کرد.


به هر حال اهواز باز هم میزبان سرخابی ها خواهد بود و سکوهای غدیر پر می شوند از هوادارانی که فوتبال جزیی از زندگی شان است؛ ای کاش مسوولان هیات فوتبال این استان چاره ای برای حل مشکلات شهر خود و فراهم آوردن امنیت جانی برای برادارن خوزستانی ما بیاندیشند، آن هم پیش از دیدار حساس تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها