کد خبر: ۳۹۸۴۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
يوسف خاني گفت: با افزايش ۲۰۰ توماني قيمت مرغ ظرف روزهاي آينده به قيمت واقعي آن نزديك تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، مهدي يوسف خاني، رييس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي در گفتگو با نسيم بيان داشت: پس از ايام عاشورا و تاسوعا و از دوشنبه هفته گذشته قيمت مرغ با افزايش قيمت 700 توماني به 7 هزار تومان رسيد و اين در حالي بود كه پيش از آن قيمت مرغ پايين تر آمده بود و با اين افزايش قيمت بارديگر قيمت اين كالا بالا رفت.

وي افزود: دليل اين افزايش قيمت اين است كه با رسيدن به ابتداي ماه تقاضا بالاتر رفته كه البته اين 7 هزار تومان نيز قيمت واقعي نيست، زيرا با اين قيمت مرغداران سود زيادي نمي كنند و هزينه توليدشان جبران نمي شود.

وي اظهار داشت: پيش بيني ما اين است كه ظرف روزهاي آينده يعني از فردا بازهم 200 الي 330 تومان بر روي قيمت مرغ كشيده شود كه بازهم اين افزايش قيمت نيز ثبات ندارد و از پنجم ماه به بعد بازهم شاهد كاهش خواهيم بود.

يوسف خاني تصريح كرد: صادرات مرغ نيز وضعيت چندان خوبي ندارد و نسبت به قبل كاهش يافته دليلش هم اين است كه بازار مرغ صادراتي در كشورهاي افغانستان و عراق را تركيه به دليل كمتر بودن قيمت آن از دست ما گرفته است.

وي اضافه كرد: برخي از اقلام مانند ماهي نسبت به يك ماه گذشته يك تا دو هزار تومان افزايش و برخي ديگر هزار تا دو هزار تومان كاهش داشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها