کد خبر: ۳۹۸۶۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
مديرعامل باشگاه سايپا گفت: از قول گل‌محمدي صحبت‌هايي را مطرح مي‌كنند كه غير واقعي است و با احترام زيادي كه براي او قائلم قصد تعويض سرمربي را نداريم.

به گزارش پایگاه 598، رضا درويش در گفت‌وگو با تسنيم، در رابطه با اينكه گفته مي‌شود باشگاه سايپا مذاكراتي با يحيي گل‌محمدي داشته است، اظهار  داشت: مطرح شدن چنين صحبت‌هايي آن هم بدون منبع را نمي‌توان جدي گرفت.

وي افزود: گل‌محمدي خودش تاكيد كرده كه با هيچ باشگاهي مذاكره نكرده اما جالب است برخي رسانه‌ها از قول او مي‌نويسند كه با يكي از نزديكان باشگاه سايپا مذاكراتي داشته‌ام. مديرعامل باشگاه سايپا من هستم و به هيچ عنوان هم قصد تعويض مربي در تيم‌مان را نداريم.

مديرعامل باشگاه سايپا با بيان اينكه براي گل‌محمدي احترام زيادي قائل است يادآور شد: يحيي يكي از بهترين و باشخصيت‌ترين مربيان ايران است و حتي خود او هم ناراحت است كه صحبت‌هاي غير واقعي از قولش مي‌زنند.

درويش در واكنش به اين سوال كه تا چه زماني از حسين فركي حمايت خواهد كرد؟ گفت: تيم ما از لحاظ تاكتيكي و تكنيكي در شرايط خوبي قرار دارد و در بازي‌هاي اخير خود مقابل تيم‌هاي قدرتمند ليگ در ايجاد موقعيت‌سازي موفق عمل كرده است. تنها مشكل ما در زدن ضربات آخر است كه اين مشكل به زودي حل خواهد شد. اين را هم بگويم بازيكني مثل رونالدو هم الان 4 بازي است كه گل نزده در حالي كه نزديك به 20 موقعيت گل داشته است. آيا بايد او را از تركيب كنار گذاشت؟ در فوتبال چنين اتفاقاتي طبيعي است و بايد صبر كرد تا اين دوران بگذرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها