کد خبر: ۳۹۹۱۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۶ آبان ۱۳۹۵
امیر عابدینی مدعی است که 72 ساعت به کی‌روش وقت داده شده تا در خصوص آینده اش تصمیم بگیرد و البته استعفای کی‌روش را نیز محتمل دانسته است اما برخلاف ادعاهای عابدینی تاج جانب کی‌روش را گرفته و می گوید حق با سرمربی تیم ملی است و گلایه های او کاملاً به جاست. در این میان کی‌روش در واکنش به صحبت های عابدینی کدهای جالبی می دهد. سرمربی تیم ملی این پرسش را مطرح می کند که چطور عابدینی از محتویات جلسه او و تاج باخبر است.
به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش در واکنش به صحبت های امیر عابدینی کدهای جالبی می دهد. کدهایی که پیدا کردن سرنخ های آن چندان دشوار نیست! 
به گزارش تابناک ورزشی؛ در واکنش به حرف های چالش برانگیز کی‌روش و همچنین جلسه خصوصی تاج و سرمربی تیم ملی، امیر عابدینی  مدعی است که 72 ساعت به کیروش وقت داده شده تا در خصوص آینده اش تصمیم بگیرد و البته استعفای کیروش را نیز محتمل دانسته است اما برخلاف ادعاهای عابدینی تاج جانب کیروش را گرفته و می گوید حق با سرمربی تیم ملی است و گلایه های او کاملاً به جاست. در این میان کیروش در واکنش به صحبت های عابدینی کدهای جالبی می دهد. سرمربی تیم ملی این پرسش را مطرح می کند که چطور عابدینی از محتویات جلسه او و تاج باخبر است در حالی که این جلسه کاملاً خصوصی و پشت درهای بسته برگزار شده است!
 گزیده ای از صحبت های کارلوس کیروش را در زیر می خوانید:
*در درجه اول باید بگویم بار دیگر شگفت‌زده شدم که آقای عابدینی در مسائلی که به ایشان ارتباطی ندارد دخالت می‌کند.
*در درجه دوم بسیار تعجب برانگیز است که ایشان راجع به جزییات جلسه‌ای که بین من و رییس فدراسیون فوتبال به صورت محرمانه و پشت درهای بسته اتفاق افتاده نظر می‌دهد!
*او چه شخصی را می‌شناسد که این‌گونه اطلاعات را در اختیارش قرار می‌دهد.
*اگر شخصی بخواهد درباره آن جلسه صحبت کند تنها رییس فدراسیون فوتبال جناب آقای تاج و بنده کارلوس کیروش هستم.
*ایشان در این جلسه حضور نداشتند و اختیارات لازم درباره دخالت در این‌جور مسائل را نیز ندارند.
*حال که ایشان راجع به جزییات آن جلسه صحبت می کنند بهتر است بیایند و بگویند که بنده طی 72 ساعت آینده قرار است چه جلسه‌ای را برگزار کنم؟ چون من هیچ اطلاعی راجع به آن جلسه ندارم و نمی‌دانم راجع به چه مساله‌ای در 72 ساعت آینده باید صحبت کنم.
*مطلب بعدی این است که اگر ایشان از استعفای بنده در 3 روز آینده صحبت کرده و اگر ایشان به دنبال این موضوع است من هیچ مشکلی با آن ندارم.
*حال که آقای عابدینی این فرصت را دارد که کار بنده در تیم ملی را مورد تضعیف قرار دهد، باید بگویم این مطلب، موضوع جدیدی نیست.
*آقای عابدینی! آقای شیعی! به جای اینکه شما آقای پیروانی را به چالش بکشانید تا سکوت اختیار کند شما نیز باید دوشادوش ایشان بتوانید حمایت‌های لازم را از تیم ملی و شخص رییس فدراسیون فوتبال را به ارمغان بیاورید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها