کد خبر: ۳۹۹۱۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۷ آبان ۱۳۹۵
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: اگر وزیر پیشنهادی علوم بر روی موضع‌گیری قبلی خود درباره فتنه 88 اصرار داشته باشد مجلس در روز رأی اعتماد، کوتاه نیامده و با وی تعارف نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره معرفی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان گفت: این وزرای پیشنهادی کارنامه و موضع‌گیری‌های مشخصی دارند و مجلس پس از استماع برنامه‌های آنها و سبک سنگین کردن نسبت آنها با منافع ملی تصمیم خود را در قبال آنها خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نمایندگان اگر به این نتیجه برسند که یک وزیر پیشنهادی اهلیت لازم برای تصدی مسئولیت را ندارد و یا اینکه صرفاً به علت ملاحظات سیاسی به مجلس پیشنهاد شده است کوتاه نیامده و تصمیم مقتضی را در جلسه رأی اعتماد خواهند گرفت.

نوری درباره رأی عدم اعتماد مجلس نهم به فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم به علت حضور وی در فتنه 88 گفت: اگر واقعاً این مسئله برای ما مسجل شود هیچ تعارفی با کسی نداریم.

وی افزود: اگر فرد مورد نظر در این مدت، موضع‌ خود را تغییر داده، توبه کرده و به اشتباه خود اذعان و اقرار و عذرخواهی کند روی چشم ما قرار دارد ولی اگر بر روی مواضع قبلی خود اصرار داشته باشد رأی ما مشخص است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیر پیشنهادی علوم بر روی موضع‌گیری قبلی خود درباره فتنه 88 اصرار داشته باشد ما نیز در زمینه رأی اعتماد، تصمیم انقلابی خواهیم گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فاطمه فلاح
United States
۱۶:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
با سلام و عرض ادب و احترام
اينجانب، دبير بازنشسته آموزش و پرورش در تهران، ضمن تشكر از مواضع انقلابی آقای نوری در خصوص كانديداتوري اقاي فخرالدين دانش آشتياني برای وزارت آموزش و پرورش، كه از حاميان فتنه ٨٨ و از گردانندگان و تحريك كنندگان اساتيد دانشگاهها در آن زمان بودهو الان هم با گستاخي تمام از مواضع پيشين خود دفاع مي كند و گفته كه مواضع سياسيش تغييري نكرده است!! مي خواهم مطالبي را پيش از روز راي گيري به ايشان به سمع و نظر نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي برسانم كه به صورت خلاصه در زير بيان مي كنم:
در سال ١٣٧٣ كه من و همسرم (دو فرهنگي مومن و متعهد و متخصص) پس از آزمون و گزينش از سوي وزارت آموزش و پرورش جهت تدريس در مدرسه ايراني لندن به انگليس اعزام شديم، ايشان كه در آن زمان از طرف دولت ايران جهت تحصيل در مقطع دكترا بورس شده بود و همزمان به تدريس رياضي در آنجا نيز مشغول بود به بنده كه در آن زمان مسيول تربيتي آن مدرسه و ساير مدارس ايراني بريتانيا بودم صرفا به علت مواضع انقلابيم يكبار در جمع كليه معلمين مدرسه فحاشي ناموسي كرد كه بلافاصله توسط مدير مدرسه اخراج شد و سپس ايشان در آنجا هم شروع به تحريك ايرانيان مقيم لندن (معلمين، اولياي دانش آموزان و ... ) همانند اقدامات خود در فتنه ٨٨ جهت تحصن و تجمع عليه بنده و مدير مدرسه ايراني نمود كه البته با هوشياري مسيولان وقت آموزش و پرورش و سرپرست مدارس ايران در اروپا ناكام ماند!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
معلوم نيست چرا جناب رئيس جمهور . چنين افراد خائن . بي عرضه و شيطان صفتي را براي امر وزارت بر اين كشور . پيشنهاد مي كنند ؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها