کد خبر: ۳۹۹۴۷
زمان انتشار: ۰۱:۵۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
 فارس:  «اکبر عبدی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، پس از دریافت جایزه خود از هیئت داوران جشنواره، گفت: سلام و تبریک برای اعیادی که گذشت. جایزه خیلی دیر به من اهدا شد و برای من حکم زنگوله پای تابوت را دارد. من باید جایزه را برای بازی در فیلم «ای ایران» می‌گرفتم، به خاطر حضور در فیلم فهیم‌ترین کارگردان سینمای ایران که دو سال به طول انجامید و ۱۹۵ هزار تومان برای آن دستمزد گرفتم. من جایزه‌ام را بار‌ها و بار‌ها از مردم گرفته‌ام اما اینجایزه را باید برای «آدم برفی» می‌گرفتم که اصلاً در بخش مسابقه راه نیافت. در آن سال جایزه را به فرامرز قریبیان برای فیلم «بندر مه آلود» اهدا کردند.

وی در ادامه گفت: همه اساتیدم از داود میرباقری، عزت‌الله انتظامی، استاد مشایخی و مرحوم حاتمی که بسیار از او آموختم تشکر می‌کنم. تشکر ویژه از عبدالله اسکندری که مرا در تمام زمینه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای راهنمایی کرد و از خانواده‌ام و مادرم که برای اینکه مرا به کلاس‌های بازیگری بفرستد سه النگویش را فروخت.

عبدی در خاتمه افزود: من همیشه از سوی مردم در حال سیمرغ گرفتن هستم. از عطاران عزیز که به من اعتماد کرد و به دلیل فوت پیرزن‌های بازیگر این نقش را به من سپرد تشکر می‌کنم، زیرا او این نقش را برای من در نظر گرفت در حالی که تهیه‌کننده مایل بود نقش را به یکی از افراد مسن با دستمزدی ناچیز بدهد. تهیه‌کننده حتی یک خسته نباشید هم تاکنون به من نگفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها