کد خبر: ۳۹۹۷۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: تعطیلات لیگ از ابتدا فصل مشخص بوده و فکر می کنم با توجه به شرایط حساس کنونی تیم ملی فوتبال بر لیگ برتر اولویت دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، «علیرضا منصوریان» پس از پیروزی مقابل مس کرمان در جام حذفی، گفت: از هوادارانی که امروز ما را تنها نگذاشتند و به جوانان تیم انرژی دادند، تشکر می کنم. این برد را به پدر امید ابراهیمی و پدر استقلال (منصور پورحیدری) تقدیم می کنیم و امیدوارم منصورخان هرچه سریعتر به جمع آبی پوشان ملحق شود.
وی ادامه داد: تفاوت استقلال و مس در وضعیت بدنی بود. تیم استقلال 4 روز قبل در اهواز بازی سنگینی داشت و مجبور شدیم امروز تغییراتی در ترکیب خود داشته باشیم تا سرحال تر به زمین برویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: خوشحالم که شرایط بدنی بازیکنان بسیار خوب بود و توانستند در وقت های اضافه سرحال تر از حریف ظاهر شوند.
وی در رابطه با شرایط بختیار رحمانی، تصریح کرد: بی شک او در تیم استقلال جا خواهد افتاد. یادم می آید بچه بودم و برای تشویق استقلال به ورزشگاه می آمدم و دقیقا همین اتفاق برای یکی از ستاره های آن زمان استقلال افتاد. مطمئن باشید به بختیار رحمانی کمک خواهیم کرد و او در تیم به جایگاه خود خواهد رسید.
وی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم که بازیکنان بدانند برای چه تیمی بازی می کنند و فکر می کنم از هفته پنجم بازیکنان کم کم متوجه این مساله شده اند.
منصوریان در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال عملکرد ضعیفی در بازی ها دارد، گفت: برای شما و خودم متاسفم. لیگ ایران لیگ اسپانیا نیست و باید انتظارات خود را با واقعیت ها همسو کنیم. به خوبی می دانم مردم از شرایط تیم رضایت دارند و رفته رفته به تیم امیدوارتر شده اند.
وی در خصوص حضور کم هواداران در ورزشگاه، افزود: بازی امروز وسط هفته برگزار شد و باید انتظارات منصفانه باشد. ای کاش بازی های قبل را مشاهده کنید که هم تیم ما عملکرد خوبی دارد و هم هواداران را در کنار خود داریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص پیغام خود برای تیم ملی، گفت: استقلال و پرسپولیس هر زمان که خوب باشند تیم ملی قدرتمند است. تیم ملی فوتبال در مقابل کره جنوبی پس از سال ها با قدرت ظاهر شد و توانست با ارایه یک بازی خوب برنده باشد.
وی در خصوص تعطیلات لیگ، اظهار کرد: همه از تعطیلات لیگ آگاه بودیم و از همان ابتدا باید خودمان را با وضعیت لیگ جلو می بردیم. شاید برخی دوستان فکر کنند چون من دوست کی روش هستم این حرف ها را می زنم، اما هر کسی سرمربی تیم ملی بود باید این تعطیلات را برای او در نظر می گرفتند. تیم ملی از همه فوتبال بالاتر است و برای موفقیت آن باید همه همدل باشیم.
منصوریان خاطرنشان کرد: وقتی تمام مردم ایران با پیروزی تیم ملی خوشحال می شوند، دیگر نباید حرفی از باشگاه بزنیم و باید قبول کنیم خروجی لیگ هم آنقدر بالا نیست که کی روش بخواهد فقط با بازیکنان 72 ساعت کار کند. باید فاصله زمانی خوبی در اختیار سرمربی تیم ملی قرار دهیم تا او بتواند برنامه های خود را پیاده کند.
وی در خصوص شایعه مطرح شده برای حضور کاوه رضایی در لیگ چین، گفت: تمام بازیکنان وقتی با باشگاه ها قرارداد می بندند، بندهایی را در نظر می گیرند. مدیر برنامه های کاوه رضایی روز گذشته اعلام کرد که این آخرین بازی کاوه است و ای کاش حداقل این کار را بعد از بازی ما انجام می داد.
وی افزود: اگر نتوانیم به بازیکنان خود پول بدهیم تا 2 هفته دیگر 9 بازیکن ما هم می توانند جدا شوند. باید از حامی مالی خود تشکر کنم که تمام تلاششان را برای موفقیت تیم کرده اند.
منصوریان خاطرنشان کرد: فردا در خصوص این مسایل با مدیر باشگاه نشستی خواهیم داشت تا مشکل برطرف شود.
تیم فوتبال استقلال تهران عصر دیروز (دوشنبه) با برتری یک بر صفر مقابل مس کرمان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها