کد خبر: ۴۰۰۰۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۳ آبان ۱۳۹۵
ما اعلام می‏داریم هرچند آمریکا واقعا شیطان بزرگ است ولی به فرموده حضرت امام (ره) «هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» پس مسئولین محترم دولتی بدانند سر رشته‏ ی همه کارها به دست خداست نه کدخداهای دروغین «بدانید که اگر برای خدا کار کردید، خدا به شما کمک خواهد کرد
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی بیانیه‌ای به مناسبت بزرگداشت 13 آبان صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

سیزده آبان یاد آور سه حادثه مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها جهتی از چهره پلید استکبار را نشان می‏دهد حادثه‏ ي اول، حادثه ‏ي تبعيد امام خمینی(ره) در سال 1343 است. که ریشه در مخالفت با قانون کاپيتولاسيون آمریکائی داشت. قانونی که به بیش از دویست هزار نفر آمريکايي  شاغل در ايران فرصت می‏داد تا بدون هرگونه پیگرد قانونی برای هر جنایتی آزاد باشند. حادثه‏ی دوم، به خاک و خون کشيدن ده‏ها دانش آموز تهرانی در سيزده آبان سال 57 بود که اوج بی‏رحمی این کدخدای شیاطین را نشان می‏داد. قضيه سوم، تسخير سفارت و لانه جاسوسی آمريکا به دست ملتی است که سال‏هاي متمادي ظلم‏ها، تحقيرها، دخالت‏ها و غارتگري‏های شیطان بزرگ را تحمل کرده است. این سه حادثه در سیزده آبان نشانگر سیر پیدایش و پیمایش مبارزه انقلاب اسلامی با شیطان بزرگ و استکبار جهانی است. پس تا وقتی استکبار از خوی استکباری خود دست برندارد این مبارزه ادامه خواهد داشت به فرموده حضرت امام (ره)  «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسى دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم "لا اله الّا اللَّه" را بر قلل رفیع کرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوریم.»(صحیفه امام،ج21، ص 89) البته صبح پیروزی نزدیک است و«با تأییدات خداوند متعال پرچم اسلام در آتیه‏اى نه چندان دور به دست ملت‏هاى اسلامى، بلکه مظلومان تشنه عدالت اسلامى، در سراسر عالم به اهتزاز درخواهد آمد»(همان، ج18، ص332).

هویت حوزه ‏های علمیه، و حقیقت مرجعیت، کرسی تدریس و نظام طلبگی، نماد استکبار ستیزی است و اندک روحانی نماهای ارادتمند به اجانب، کسانی که با سوء استفاده از نماد روحانیت، پیاده نظام اجانبی نظیر آمریکا و انگلیس شده‏اند، کف روی سیل هستند که به زودی از بین خواهند رفت.

اکنون که به لطف الهی و همت مدیران انقلابی، فضای حوزه رو به انقلابی‏ تر شدن می ‏رود و شرایط برای فعالیت جهادی نیروهای انقلابی بازتر می‏شود، شایسته است اعاظم محترم و اساتید معظم با بازخوانی و تبیین اهداف و برنامه‏های امامین  انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، برای طلاب جوان، روحیه و تفکر انقلابی و استکبار ستیزی حوزویان را تقویت نمایند.

ما اعلام می‏داریم هرچند آمریکا واقعا شیطان بزرگ است ولی به فرموده حضرت امام (ره) «هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» پس مسئولین محترم دولتی بدانند سر رشته‏ ی همه کارها به دست خداست نه کدخداهای دروغین «بدانید که اگر برای خدا کار کردید، خدا به شما کمک خواهد کرد: «من کان للَّه کان اللَّه له»(الوافی، فیض كاشانی، ج ‏۸، ص ۷۸۴)؛ هرکس برای خدا باشد، خدا برای اوست ... به خدا توکّل کنید، از هیچ چیز نترسید و ملاحظه‌ی تهدیدها و اخم‏ها را نکنید. البته این به معنای آن نیست که از دشمنی‏ها غفلت کنید؛ نه، غفلت هم نکنید. (مقام معظم رهبری۸۲/۰۹/۱۷) و اگر روزی اجازه نرمش قهرمانانه و مذاکره به شما داده شد و مجبور شدید با دشمن دست بدهید، به توصیه‏ی بزرگان، باید انگشتان دستتان را هم بشمرید. توجه داشته باشید که اگر مشکلات تحریم و تحدید هست خدا هم هست و قرآن کریم وعده فرموده که « وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجعَل لَهُ مَخرَجًا »(طلاق/2).

به ‏مزدوران از نفس افتاده و وابستگان داخلی استکبار نیز می‏گوئیم از خشم خدا بترسید واز خون شهداء حیاء کنید زیرا ان ربک لبالمرصاد(فجر 14).

ما اعضای شورای هماهنگی نیرو‏ها و تشکل‏های فرهنگی حوزوی ضمن انزجار از بدعهدي آمریکا  و استمرار خباثت‏های دولتمردان آمریکایی نسبت به ملت ایران، شعار مرگ بر آمریکا را یادگار پیر فرزانه انقلاب دانسته و بر عهد خود در استکبار ستیزی پايبنديم و بر آن تاکید می‏کنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها