کد خبر: ۴۰۰۶۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
نيروهاي مردمي عراق در حالي آماده شروع فاز سوم عمليات ضد داعش در محور غربي موصل مي شوند كه منابع محلي در استان نينوا از تلفات سنگين داعش خبر مي دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از النهرين، جواد الطليباوي فرمانده محور غربي عمليات نينوا ما داريم مي آييم گفت: حشدالشعبي آماده آغاز فاز سوم عمليات آزاد سازي غرب موصل است.

وي افزود: اراضي باز در مقابل نيروهاي مردمي راه را براي رسيدن به اهداف و پايان بردن مرحله آسان مي كند.

الطليباوي تاكيد كرد: نيروهاي مردمي به اهداف مطلوب رسيده اند و مراحل اول و دوم به پايان رسيده و نيروها آماده شروع فاز سوم عمليات در محور غربي شهر موصل مي شوند.

فرمانده عراقي خاطرنشان كرد: همه اراضي باز هستند و اين راه را براي مرحله سوم عمليات آسان مي كند. نيروها در حال حاضر در مسير جاده موصل به محلبيه به سمت سوريه هستند.

ورود نيروهاي عراقي به ۳ محله در موصل

عبدالامير يارالله فرمانده عمليات نينوا ما داريم مي آييم اعلام كرد: يگانهاي نهم زرهي، تيپ سوم لشگر اول وارد ساحل چپ موصل شده و به محله هاي الانتصار، جديده المفتي و الشيماء داخل شده اند و روستاي منارة شبك در شمال علي رش را آزاد كرده و به پاكسازي راهها و ساختمان ها از داعشي هاي تروريست ادامه مي دهند.

وي تاكيد كرد: يگانهاي حشدالشعبي به عمليات بازرسي و پاكسازي روستاهاي آزاد شده و جاده ارتباطي ميان الحضر و عين الجحش در محور غربي ادامه مي دهند.

تلفات سنگين داعش

يك منبع محلي در نينوا اعلام كرد: داعش تلفات سنگيني در درگيري با نيروهاي عراقي در داخل محله عدن در ساحل چپ موصل متحمل شده است.

اين منبع افزود: داعش در كمين نيروهاي عراقي گرفتار شده است. داعش بسياري از زخمي شدگان را از كوي عدن به كوي البكر مجاور منتقل كرده است زيرا در اين محله بيمارستان صحرايي در داخل منزل مسكوني بزرگ داير كرده است.

منبع مذكور تاكيد كرد: شاهدان عيني از دفن ۱۰ تن از تروريستها داعش از جمله يك سركرده تكفيري ها از سوي اين گروهك در گور جمعي در داخل ورزشگاه كوچك فوتبال خبر داده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها