کد خبر: ۴۰۱۲۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
سرمربي پيشين سرخپوشان اخيرا مدعي شده ستاره‌هاي كنوني اين تيم بازيكنان جواني هستند كه در دوره او به پرسپوليس آمدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، حميد درخشان سابقه مفصلي در اظهارنظرهاي عجيب‌وغريب دارد و خيلي از مواقع حرف‌هايي مي‌زند كه هواداران پرسپوليس را به نقطه جوش مي‌رساند. او البته اخيرا مواضعش را تعديل كرده و پشت برانكو ايستاده، اما باز هم از دستش در مي‌رود و سخناني به زبان مي‌آورد كه مبناي منطقي چنداني ندارد.
 
به عنوان مثال سرمربي پيشين سرخپوشان اخيرا مدعي شده ستاره‌هاي كنوني اين تيم بازيكنان جواني هستند كه در دوره او به پرسپوليس آمدند و امروز به بلوغ رسيده‌اند؛ يك موضع‌گيري خام ديگر كه با انبوهي از انتقادها و اعتراضات مواجه شده است.

ستاره‌اي بين سياهي‌لشكرها

حميد درخشان تنها يك بار به عنون سرمربي پرسپوليس در اين تيم حق خريد بازيكن داشته كه اين يك نوبت هم مربوط به نقل‌وانتقالات نيم‌فصل ليگ چهاردهم مي‌شده است. او در اين پنجره، 8بازيكن گرفت كه عبارت بودند از مسعود همامی، بابک حاتمی، مهدی جعفرپور، مبین میردورقی، رضا خالقی‌فر، ژوزف تادو، فرناندو گابریل و علی علیپور! حالا به همين راحتي مي‌توان به تركيب پرسپوليس كنوني نگاه كرد و ادعاي جنجالي درخشان را محك زد.
 
به راستي غير از علي عليپور، كدام بازيكن وجود دارد كه در دوران حميد درخشان به پرسپوليس آمده باشد و امروز جزو اركان اين تيم به حساب بيايد؟ جالب است كه 7بازيكن ديگر غير از عليپور، اصلا امروز در پرسپوليس نيستند كه بخواهند بدرخشند! جز اين نفرات، مي‌توان به شهاب زاهدي هم اشاره كرد كه به صلاحديد درخشان از تيم‌هاي پايه به جمع بزرگسالان پيوست و امروز حداقل اسمش در ليست قرمزها به چشم مي‌خورد.

بي‌خيال حميدخان

با توجه به اينكه امروز فقط دو سال از زمان عزل درخشان از پرسپوليس مي‌گذرد، اطلاعات مربوط به زمان كار او هم در ذهن مردم مانده و هم به راحتي در اينترنت قابل دسترسي است. با اين وجود عجيب است كه حميدخان به همين راحتي ادعاهاي بزرگ غيرقابل اثبات انجام مي‌دهد. براي او شايد بهتر باشد نقش جديدش را پي بگيرد و با ادامه مصاحبه‌هاي حمايتي و دلگرم‌كننده از پرسپوليس، وجهه خودش را بين هواداران ترميم كند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها