کد خبر: ۴۰۱۲۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۴ آبان ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به علت عدم برخورد با افرادی که اقدام به نصب عکس سران فتنه بر روی دیوار دانشگاه کرده‌اند ازز دیروز تحصن خود را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از روز گذشته حسین کیانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به علت عدم برخورد با افرادی که اقدام به نصب عکس سران فتنه بر روی دیوار این دانشگاه کرده‌اند تحصن خود را آغاز کرده است.

متاسفانه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 و به کار افتادن اتاق‌های فکر برخی جریانات خاص سیاسی این روزها شاهد ایجاد تشکل‌های یکبار مصرف در دانشگا‌ه‌ها هستیم که صرفا برای یارگیری و رسیدن به اهداف محوله در دانشگا‌ه‌ها ایجاد می‌شوند.

حدود ده روز قبل انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی یکی دیگر از تشکل‌های ایجاد شده در راستای تبدیل دانشگاه به کمپین انتخاباتی و استفاده حداکثری از دانشجویان رسما کار خود را آغاز کرد.

پس از آن بود که با نصب عکس سران فتنه در محل استقرار این انجمن، اعتراضات دانشجویی در دانشکده علوم اجتماعی علامه شروع شد. اما عدم برخورد مناسب از طرف مسئولان دانشگاه اعم از ریاست دانشگاه، ریاست دانشکده، معاونین فرهنگی و نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علامه طباطبایی باعث شد هیچ اقدام خاصی با این قانون شکنی صورت نگیرد.

آنجا بود که تشکل‌های انقلابی بنا به روحیه مطالبه گری دانشجویان وارد عمل شدند و برای جلوگیری از تنش احتمالی در این دانشگاه حسین کیانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شخصا تحصن در دفتر بسیج این دانشگاه را آغاز کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تاکید بر ادامه تحصن خود تصریح کرد: تا به این لحظه اجازه نداده‌ام دانشجویان دیگر وارد این تحصن شوند اما در صورت عدم برخورد مسئولین دانشگاه با این ساختار شکنی حتما گروه‌های دیگر دانشجویی نیز وارد صحنه خواهند شد.

آنچه مسلم است عواملی در داخل بزرگترین دانشگاه علوم انسانی و یکی از قطب‌های سازنده مدیران‌ آینده کشور به دنبال ساختار شکنی با نزدیک شدن به انتخابات هستند و قصد ایجاد فضای مسموم برای رسیدن به اهداف خود را دارد. لذا می‌طلبد مسئولین این دانشگاه و به طور کل شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری حساسیت خود را نسبت به اینگونه اقدامات بیشتر کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
در دانشگاه علامه وقتی اساتیدی که ظاهر حزب اللهی دارند د رکلاس پسران به دانشجویانی که دارند به آنها نگاه میکنند در سر کلاس برخورد بدی را میکنند که چرا من را نگاه میکنی و در خصوص حضور و غیاب خیلی سخت گیری میکنند و... و همین استاد که در حال حاضر پیراهن مشکی و یک ته ریشی هم دارد که همه فکر میکنند از سر اعتقاداتش است در سرکلاس دانشجویان دختر از همه چیز سخن به میان می آورد به غیر از درس و بگو بخندی دارند که نگو و نپرس و دختران هم از ترس نمره تن به خیلی از مسائل میدهند .وقتی روحانی سیدی که شاید دختران دانشجو جای دخترهای او حساب شوند پیشنهاد ازدواج با یکی از این دختر ها را مطرح میکند شما آن وقت میگوئید چرا عکس سران فتنه را در دانشگاه نصب مینمایند . اگر نیاز دارید اسامی اساتید مورد نظر را بگویم.
پاسخ
سروناز
-
۱۱:۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
سلام
آفرين دلاور خدا امثال آدمهاي جيگرداري مثل تورو زياد كنه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
آفرین به غیرتت موفق باشی انشاءالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها