کد خبر: ۴۰۱۵۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
با حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی؛
عصر روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین نجفی نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت به همراه جمعی از مسئولین از موکب ها و موکب داران عراقی بازدید نمودند. در ادامه این بازدید که در طول مسیر تا کربلاء ادامه داشت ایشان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جمله پرچم منقش به شعار "انی احامی ابدا عن دینی" و... از زحمات این عزیزان خدمت گزار تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه دینی پایگاه 598 ، عصر روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین نجفی نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت به همراه جمعی از مسئولین از موکب ها و موکب داران عراقی بازدید نمودند.

همچنین در ادامه این بازدید که در طول مسیر تا کربلاء ادامه داشت ایشان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جمله پرچم منقش به شعار "انی احامی ابدا عن دینی" و... از زحمات این عزیزان خدمت گزار تقدیر و تشکر کردند.

ایشان با اشاره به زحمات حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دام ظله) و نقش موثر و راهبردی بیانات و رهنمود های ایشان در عراق وحدت میان مسلمین را لازمه مقابله با دشمنان اسلام از جمله داعش دانستند.

همچنین ایشان با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب (دام ظله) از عموم ملت و عشایر کشور عراق برای خدمت رسانی شایسته به زوار اربعین حسینی تقدیر به عمل آوردند.












نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها